Hoi,
Ik heb ongeveer 2 maanden geleden last gehad van mijn kies als ik me kaken op elkaar zette,
Na 3 dagen was het weer over, Maar ik krijg nu weer last van de zelfde kies weer de zelfde klachten
Alleen heb ik nu ook nog een vieze smaak in me mond en de kies is ook wel gevoelig bij zoet eten ??
moet ik naar de tandarts of afwachten?
Ik heb ongeveer 2 maanden geleden last gehad van mijn kies als ik me kaken op elkaar zette,
Na 3 dagen was het weer over, Maar ik krijg nu weer last van de zelfde kies weer de zelfde klachten
Alleen heb ik nu ook nog een vieze smaak in me mond en de kies is ook wel gevoelig bij zoet eten ??
moet ik naar de tandarts of afwachten?
Re: Drukkende pijn en vieze smaak in mond
Ik heb een tijdje geleden hetzelfde gehad met een kies, ik had er toen een ontsteking.
Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar het lijkt me wel verstandig om naar de tandarts te gaan.
Die vieze smaak in je mond kan komen door pus van de ontsteking.
Ik ben geen deskundige, dus ik raad je aan om naar de tandarts te gaan. Die weet precies wat er aan de hand is.
Succes!
Hoi!
Dankje voor je reactie ja het zit bij een vulling
Het is een bittere smaak ..
Ik kijk morgen even hoe het is en anders bel ik maar even naar de tandarts
Ik heb echt een angst voor hem hij heeft een keer in me tong geboord sinds dien een vreselijke angst als die met die spuit al aan komt lopen bleh!
Ik ken je angst wel, ik ben zelf 2,5 jaar niet naar de tandarts gegaan vanwege angst.
Gelukkig ben ik daar nu vanaf, nadat ik naar een nieuwe tandarts ben gegaan.
Als je erg bang bent, raad ik je aan ook naar een nieuwe tandarts te gaan.
Maar misschien is het ook wel een idee om aan te geven dat je bang bent dat er in je tong wordt geboord, de tandarts heeft wel manieren om je tong weg te houden van de boor.
Nogmaals succes!
ik heb precies het zelfde heb alleen geen pijn of drukkent gevoel.
ik heb de smaak ook alleen maar als ik aan die kant aan het kauwen ben.
Zou zelf ook wel willen weten wat dat is, heb ook geen idee.
ik moet 10 maart naar de tandarts om een vulling eruit te laten halen en er weer een nieuwe in te zetten, zie er als een berg tegen op, ben ook bang voor de tandarts.
maar soms moet je wel.
Maar waar komt die vieze smaak dan vandaan???
groetjes
Ja hij schoot uit met de boor een beetje onhandig maar vandaag is het weer weg ??
Het zijn echt vlagen ik moet binnenkort weer voor controlen dus ik vraag het wel en als het nu weer komt dan ga ik bellen;)
Badankt voor je reactie!
Hoi!
De vorige reactie was:
Dat er een ontsteking kan zitten en dat die vieze smaak van het pus komt vies he...
Ik heb wel dat het weer een dag niet is en een andere dag wel vandaag voel ik niks?
Nou veel sterkte 10 maar!
en wat gaat een tandarts dan aan zo"n ontsteking doen.
heeft iemand daar al ervaring mee, en zou die dat met me willen delen.
alvast bedankt.
groetjes
Ik ben met antibiotica begonnen.
Ik hoop dat het weg gaat,en ik heb ook die vieze smaak
ik ben afgelopen woensdag naar de tandarts geweest.
En die heeft een oude vulling er uit gehaald en er een nieuwe weer in gezet.
En ik heb nergens last meer van.
Dit is mijn ervaring, dus heb geen idee wat het geweest is.
Ik hoop dat het ook zo blijft natuurlijk.
Tot nu toe nog neregens last van
groetjes