Hallo.
Ik zit met een angst,. misschien slaathet nergens op maar toch, ik ben hele erg bang voor de verdoving..niet zo zeer voor de prik :smt009 , maar voor de vleoistof, ik ben heel bang dat ik dus flauwvalt of hartkloppingen ga krijgen of het ergste dood ga :smt017 .
ik heb al wat verdovingen gehad misschien 6 keer ofzo..maar nooit wat gehad gelukkig, kan ik zomaar bijwerkingen krijgen? of is het zo dat als ik dat nooit heb gehad gene bijwerkingen kan krijgen omdat mijn lichaam er wel tegen kan. ik vin dhet soms raar dat ze zeggen: niet gebruiken bij allergische reactie op bepaalde middelen ? hoe wete je nouof je wel of niet allergisch bent ...pfff ik heb een soort fobie voor medicijnen en ik ben bang dat ik dood ga als ik die verdoving krijgt..verder ben ik niet zo bang voor de behandeling...wie kan mij advies of meer inzicht over geven? misschien wat overdrevend hoor maar als er eenmaal iets in mijn hoofd zit dan is het moeilijk... ik ging googlen had ik niet moeten doen..goh allerei verhalen van mensen die helemaal slecht gingen tijden een gaatje vullen...
ik heb angst en wil erovereen,..HULP :smt006
dank jullie wel
Ik zit met een angst,. misschien slaathet nergens op maar toch, ik ben hele erg bang voor de verdoving..niet zo zeer voor de prik :smt009 , maar voor de vleoistof, ik ben heel bang dat ik dus flauwvalt of hartkloppingen ga krijgen of het ergste dood ga :smt017 .
ik heb al wat verdovingen gehad misschien 6 keer ofzo..maar nooit wat gehad gelukkig, kan ik zomaar bijwerkingen krijgen? of is het zo dat als ik dat nooit heb gehad gene bijwerkingen kan krijgen omdat mijn lichaam er wel tegen kan. ik vin dhet soms raar dat ze zeggen: niet gebruiken bij allergische reactie op bepaalde middelen ? hoe wete je nouof je wel of niet allergisch bent ...pfff ik heb een soort fobie voor medicijnen en ik ben bang dat ik dood ga als ik die verdoving krijgt..verder ben ik niet zo bang voor de behandeling...wie kan mij advies of meer inzicht over geven? misschien wat overdrevend hoor maar als er eenmaal iets in mijn hoofd zit dan is het moeilijk... ik ging googlen had ik niet moeten doen..goh allerei verhalen van mensen die helemaal slecht gingen tijden een gaatje vullen...
ik heb angst en wil erovereen,..HULP :smt006
dank jullie wel
Re: angst verdoving
Dat is iemand die zowel jou kent, en je medische geschiedenis, en hoe je in het verleden hebt gereageerd op medicijnen. Bovendien zal hij/zij de vloeistof van de tandarts wel kennen, en je kunnen vertellen wat de werkelijke risico's daarvan zijn (beter dan wat er op internet staat). En bij welke symptomen je direct aan de bel moet trekken.
En als je hartkloppingen krijgt, dan is dat van de spanning en niet van de vloeistof. :D
Veel succes vrijdag. Het komt echt helemaal goed!
ik denk dat ik een WKB nodig heb..dus ik moet verdoofd worden...
Ik kreeg onlangs een medicatie van mijn arts waar ik nu blijkbaar allergisch aan ben.
Maar trust me, de kans dat je allergisch bent voor het verdovingsmiddel is waarschijnlijk zeer klein gezien je eerder geen allergische reactie's hebt gehad.
En moest er zich toch een allergische reactie voordoen, je tandarts weet wellicht wat te doen in dergelijke situatie's, en heeft een degelijke medische achtergrond.
Veel succes :) !