Het lukt mij niet om fatsoenlijke foto's te maken :D. Ze zijn allemaal vet overbelicht (en zoooo wit zijn mijn tanden niet dat de flits daarop afketst :lol: ).
En mijn bovengebit van 'onderen' fotograferen wil ook niet lukken. Er staat van alles op, behalve dat :P .
Oftewel, help!!!!
En mijn bovengebit van 'onderen' fotograferen wil ook niet lukken. Er staat van alles op, behalve dat :P .
Oftewel, help!!!!
Re: Graag tips om foto's te maken :)
macrostand (tulpje)
niet te dicht bij (want dan heb je veel vertekening)
Leuk.
Ik heb net een nieuwe camera.
Was blij dat ik gevonden had hoe de flits aan moest via het menu.
Nou mag ik weer op zoek naar die instelling om hem weer terug te zetten.
Nou jongens, tot over 3 maanden dan maar, hè?
Dan heb ik de Taiwanese gebruiksaanwijzing wel weer doorgeploeterd.
:lol:
Succes ermee, we zien het resultaat wel verschijnen. Al dan niet met flits :wink:
Heb vandaag voor het raam, in het zonlicht een foto gemaakt.
Weer FLASH.
Weer alles wit.
Toch wel een snelle manier van bleken.
Alleen TE wit.
schilderstape ofzo :P
Maar ik ben nogal geschrokken van het resulaat. Normaal zie ik het alleen van de voorkant, en dan vooral de bovenkant. Niet oké, maar acceptabel.
Maar zo op een foto, van onderaf, van bovenaf, en de onderkant frontaal...... Pfff, hier moet echt iets aan gebeuren. En ik moet er nog even aan wennen. Zowel hoe het eruit ziet, als om het op internet te zetten.
we zien ze wel keer op het forum verschijnen?
Het is me gelukt om fatsoenlijke foto's te maken (flits uit, spiegeltje erbij om goed te kunnen mikken), maar de drempel om ze op internet te zetten is nog iets te hoog voor me. Toch een stukje schaamte (krankzinnig, want hoe mijn gebit eruit ziet, is niet mijn schuld, maar toch).
Het behandelplan ligt nu bij de verzekering. Met een week of 1, 2 hoop ik van hen te horen wat ze willen gaan vergoeden of niet. Dan gaat hopelijk zo spoedig mogelijk het ijzerwerk erin.
Staal, staalwerk.
IJzerwerk klinkt leuker.
Als de verzekering niks vergoed, gaat het er ook in, maar als ik het er nu al in laat zetten, zullen ze zéker niks vergoeden. Zij willen eerst een beslissing kunnen nemen.
Bureaucratie. Ik hoop alleen dat het behandelplan voor hen genoeg is. Niet dat ik nog bij een verzekeringstandarts langs moet, of foto's insturen of zo. Allemaal tijdverlies.
Zodra de eerste veranderingen zichtbaar worden, zal ik zowel de vóór als de eerste veranderingsfoto's hier plaatsen. Zo van: "Het is niet goed, maar kijk, het wordt al beter."
Daarvoor ga ik een nieuwe post aan maken, en dan hoop ik op een maatje. Iemand die ook rond deze tijd begint, zodat we tegen elkaar kunnen mekkeren over alle ongemakjes en over de artistieke elastiekjes die we nou weer gekregen hebben.