Tand Ontzenuwt

Author:
truestar84
Posted:
za, 03/13/2010 - 00:57
Ik had sinds donderdag vreselijk tandpijn gekregen aan mijn voorste tand. Ik kon de pijn niet meer uithouden dus mocht ik gisteren (vrijdag) langs komen. De tandarts vertelde mij dat mijn tand ontzenuwt moest worden. dus dat is er ook gebeurd. Maar ik heb vreselijke pijn en nu en kan het gewoon niet meer uithouden. Ik heb al 3 bruphens van 600 mg ingenomen en dat betert maar niet. Is die pijn normaal na het ontzenuwen?
celtyx

Ik heb dat ook gehad en ben toen terug naar de tandarts gegaan er zat toen nog een deel van de zenuw in en daarom had ik zo een pijn maar na een paar dagen sterft die af en heb je geen pijn meer,hoe is het inmiddels nu met je ?
zo, 03/14/2010 - 18:15 Permalink
truestar84

Vrijdag en zaterdag was het echt vreselijk. Ik kon de muren wel oplopen en die pijnstillers hielpen dan niet. Ik heb dan gewoon naar de tandarts van wacht gebeld gisteren en die zei da da heel normaal was omdat er een onsteking op zat en op mijn tandvlees en dat ik wat geduld moest hebben. En ik moet zeggen dat ik er vandaag geen last meer van heb gehad. Al goed.... hihi
zo, 03/14/2010 - 21:47 Permalink