Sinds een aantal dagen heb ik last van mijn voortanden, het is niet pijnlijk, maar meer een soort drukgevoel waardoor ik me constant bewust ben van mijn voortanden. Zelf heb ik het idee dat het misschien zou kunnen komen doordat ik 's nachts met mijn tong tegen mijn voortanden aan druk, mijn tanden lijken ook iets meer naar voren te komen. Vroeger heb ik een slotjes-beugel gehad en daarna is er een spalkje achter mijn voortanden geplaatst. Nu heb ik mijn tandarts gebeld om een afspraak te maken, maar ik kan pas over een maand terecht. Nu vraag ik me af of ik hier wel nog een maand mee rond kan blijven lopen, ik ben namelijk erg bang dat mijn voortanden nog verder naar voren zullen komen. Maar aan de andere kant heb ik geen echte pijn, dus misschien niet echt een spoedgeval? Graag advies.
Re: Last van voortanden
Overigens vind ik een wachttijd van een maand bij een tandarts wel rampzalig, hoor!
Ik heb ook al erg lang last van deze klachten. Heeeeel vervelend. Toevallig dat ik dat nu ook al een paar dagen heb, en het is echt geen pretje.
Ik heb sommige dagen wel veel last van de zeurende pijn, dan kan het weer 2 maanden weg zijn, de tijd ertussen is heel verschillend.
Slapen is heeeeel vervelend hierdoor.
Ik heb dit volgens mij sinds dat ik van mijn beugel af ben. Wel heb ik ook een draadje achter mijn voortanden(?).
Ik heb deze klachten ook alleen maar in de ondertanden, niet de kiezen ofzo.
Ik ben als de dood voor de tandarts aangezien mijn orthodontist mijn gebit ontzettend vernield heeft, vooral mijn kiezen.
Ik heb dus niet zo heel veel trek in iets pijnlijks bij de tandarts, dus ik wil ook ECHT NIET gaan!
groetjes.