verschrikkelijke pijn na wortelkanaalbehandeling

Author:
Karenn40
Posted:
wo, 04/07/2010 - 14:30
Hallo,

2 weekjes geleden ging ik met pijn naar de tandarts, hoewel er op de foto's niets te zien was besloten ze toch de zenuw eruit te halen en een wortelkanaalbehandeling te doen omdat na 1 week de pijn precies terug begon te komen ging ik gisteren terug, zij haalde er de voorlopige vulling weer uit, terug reinigen en weer opvullen. Maar nu is de pijn echt ondraaglijk (was beter niet terug geweest!), een helse pijn die constant opstoten geeft door mijn hele kaak tot oor/hoofdpijn toe. Ik wordt gewoon gek van de pijn en pijnstillers helpen niet. Wat is deze reactie toch? Wanneer gaat dit ophouden??
Ik voelde wel een schok tot op het bot als ze er de medicatie of reiniging in de wortel spoot. :smt010
Bedankt voor jullie tips, reacties....
Karenn40

Ik lees dit op het forum en volgens mij was het dat :
Enig idee hoelang m'n daar last van heeft ?

doorpersen van de natriumhypochloriet. geeft een enorm steek en doet heel lang zeer. Kan gewoon vette pech zijn als de wortel geen mooi einde had, kan ook lompigheid zijn. maar ik was er niet bij en ken de situatie niet. Maar het is wel doorgeperst zijn van irrigatie vloeistof. heel vervelend, voor ...
wo, 04/07/2010 - 15:06 Permalink