Is er nu werkelijk niets aan gevoeligheid te doen

Author:
avanti
Posted:
ma, 04/19/2010 - 09:17
Hallo,
heb al geruimte tijd last van koud water en koude lucht op mijn kiezen in de rechter bovenkaak.
Tandarts heeft fotos gemaakt 2 maanden geleden en kon er niets op constateren van een lekkende vulling of gaatje of wat dan ook.
wel constateerde hij dat ik last heb van opgetrokken tandvlees en dat zou die prikkelingen van koud water en lucht veroorzaken. Na meerdere malen terug te zijn geweest naar de tandarts heeft die besloten bij een kies een nieuw wandje te plaatsen met composiet. dit heeft de klachten wel iets verminderd maar het is gewoon niet weg. Het irriteert me mateloos. Ik moet zelfs de tanden poetsen/spoelen met lauw water anders is het gewoon niet uit te houden. Hier is niet mee te leven. Je wordt er iedere dag mee geconfronteerd !!!!!

Heb al vele tandpasta's geprobeerd, elmex, sensodyne, noem maar op. Ik heb er een beetje genoeg van eerlijk gezegd. Ik loop nu al dik een 1/2 jaar met deze klachten rond. Ben zelfs van plan een WKB te laten doen om deze klachten te doen opheffen. Weet ook dat dat de kies niet ten goede komt. Ben een beetje ten einde raad.

Heeft niemand een suggestie wat ik nog kan doen tegen deze klachten. Ik weet dat het vaker op dit forum behandeld is geworden, maar misschien toch nog iemand met een goede tip. Een WKB kan natuurlijk nog altijd, maar is natuurlijk niet de oplossing !!
mecánico para …

ik zou eerst beginnen met Sensodyne Proglasur. En dan alleen die en niet een andere erbij. Als dat niet werkt zou je kunnen overwegen de wortels dik in de profi fluoridelak te zetten of zelfs af te dichten met bonding (= de vullingen lijm). Als dan de klachten nog niet afnemen, dan is de zenuw eruit halen misschien een optie, maar wel een paardenmiddel als u het mij vragen zou.
ma, 04/19/2010 - 09:38 Permalink