overpikkelde zenuw?

Author:
dadacas
Posted:
ma, 04/12/2010 - 13:30
Beste forumleden,

4 weken geleden heb ik een noodkroon gekregen. Die lag te hoog en dus had ik 2 weken lang hevige zenuwpijn en overleefde ik op Ibuprofen 200.
2 weken geleden heb ik de echte kroon grkregen. De hoeveelheid en hevigheid van de pijn is iets minder, maar nog steeds heb ik last. Overdag zeurt het af en toe en dan gaat het weer weg. s'nachts word ik wakker van de zeurende pijn en dan neem ik een paracetemolletje waarop ik de rest van de nacht slaap.

De pijn is een zeurende pijn die uitstraalt richting mijn oor. Maar ik heb dus ook lange periode's op een dag gewoon géén pijn. Zou dit nog steeds de gevolgen kunnen zijn van een zwaar overpirkkelde zenuw of moet ik me echt zorgen gaan maken?
Bedankt voor jullie feedback.
dadacas

Ter informatie:
-Het klopt niet :D
-Het is niet gevoeliger met warm drinken of met koud drinken
-De kroon is niet de eerste die geraakt wordt

Ik ben nu heel voorzichtig positief want ben na bijna 5 weken hevige zenuwpijn sinds een paar dagen pijnvrij...het zou dus idd een overbelaste zenuw geweest kunnen zijn denk ik?!?
wo, 04/21/2010 - 17:09 Permalink
Smiek85

Wat je zelf ook al denkt: zenuw is waarschijnlijk overbelast (geweest). Hou dit maar in je achterhoofd: zolang je geen onmenselijke pijnscheut krijgt van WARMTE, kun je het nog even aankijken. Pijn bij kou kan komen door overgevoeligheid door bijvoorbeeld net een nieuwe vulling of een te hoge vulling/kroon.
do, 04/22/2010 - 12:57 Permalink