Ja..voor jou...omdat je zo gek op foto's bent :D .
En omdat ik door jouw verhalen en foto's de stap heb genomen!
@ Gatso:
Ik heb geen witte brackets en wit draad omdat ik niet wil dat je mijn beugel ziet, maar omdat ik het gewoon mooi vind :smt003 ..en helemáál in combinatie met gekleurde elastiekjes, haha!
Lekker vrolijk :smt020
Leuk hè, ik heb me er ook geweldig mee vermaakt. (Hoezo bijna 36..... :oops: )
Saaie piet was ik dan eigenlijk, met altijd maar witte elastiekjes. En nu is het te laat, want boven valt er niets meer vast te maken en onder heb ik alleen nog maar ijzerdraad.
Dus stel ik me maar tevreden met jouw foto's, die zijn ook leuk.
De volgende keer gillend oranje, alvast in het kader van Zuid-Afrika 2010?
Neem een nieuwe beugel! Boven is het vast al weer wat teruggezakt! Je hebt ECHT een nieuwe beugel nodig, hoor! Zelfs vanachter mijn computer kan ik zien dat je ECHT een beugel nodig hebt! :D :D :lol: :D :P :smt005
Neem een nieuwe beugel! Boven is het vast al weer wat teruggezakt! Je hebt ECHT een nieuwe beugel nodig, hoor! Zelfs vanachter mijn computer kan ik zien dat je ECHT een beugel nodig hebt! :D :D :lol: :D :P :smt005
Ik zóu natuurlijk m'n nachtbeugel kunnen saboteren :smt003
Of je draagt je nachtbeugel gewoon niet. En dan keihard tegen je ortho liegen dat je hem WEL altijd hebt gedragen. Wat maakt het uit? Als je tanden maar weer scheef gaan staan en je weer aan de beugel kunt. :smt003
Nou nog stiekies met flashlights!
:smt003
Of met geluid!!!!!
Altijd Skyradio uit je bek! :smt005
Of triangelmuziek, da's toepasselijker.
Wel gaaf zeg zo een witte beugel met paarse stiekjes!
Tja ik had een ijzere maar wel elke maand trouw een kleurtje! haha (27/28 jaar oud)
die link kende ik ook al heb ik ook regelmatig op zitten klooien!
En glitters ja die heb ik ook gehad maar verkleurde snel werden dan vies groenig!
Ook heb ik lichtgevende gehad. Leken blauw maarals ze in het licht waren geweest en je ging in het donker gaven ze licht (wist ik niet van te voren zei ze toen ze er om heen zaten natuurlijk wel uitgeprobeerd!) :smt003
En die link van de kleuren tja dat was een weddenschap van mij op het werk! haha :lol:
Goed dat je het zegt van die glitters!
Want die had ik op mijn verlanglijstje staan voor de volgende keer :smt003 ...heb jij meerdere kleurtjes met glitters gehad?
Dat glow in de dark is ook grappig :smt004 ...zie mijzelf 's nachts al breeduit glimlachen..haha!
Of neon-pink..... :smt003
Ha ha..die Romy :wink: ...weet je wat?
Ik ga bij de eerstvolgende controle vragen welke glitterstieken er colorproof zijn...of wie weet leest de ortho wel mee en kan hij zich vast beraden :smt003 .
Panda..heb jij ook weleens verschillende kleuren tegelijk gehad?
Ik heb met kerst een keer rood boven en groen onder gehad en een keer roze onder en grijs boven (moest grijs omdat die sterker zijn?!) en roze boven en blauw onder. Nooit 2 kleuren door elkaar gehad vond ik toch een beetje te bond.
Dat is ook wel cool!
Zal er eens over nadenken :wink: ...zal wel vrolijk staan bij mijn witte slotjes :smt020 .
Hoe is het met jouw mond? Heb je nog pijn?
Gaat goed hoor, weinig last. Ben wel weer een paar dagen met de was aan 't knutselen geweest, maar dat is meestal na een controle. Dan staat het schijnbaar toch weer net iets anders, waardoor het op nieuwe plekken gaat schuren (dit is mijn zelfbedachte theorie hoor, anders zou ik het ook niet weten :smt017 ). Maargoed, een beetje boetseren dus met de was, en het leed is allang weer geleden.
Maar leuk hè, die elastiekjes? Hoef je ook niet na te denken welke kleur je wilt, je neemt gewoon het complete assortiment.
Tja zo met al die kleiuren zou ik mijn beugel afsluiten maar is niet gelukt omdat hij er onverwachts onder al uit ging!
Tja dan maar niet alle kleuren vond het leuker dat hij er al uit ging.
Tsja...er zit niets anders op dan het door de vingers te zien...
Ik zal ter compensatie flitsende elastieken uitkiezen en daar pics van plaatsen voor je, ok? :smt001
Tja geen slotjes meer maar ik mag wel 7 juni nog voor controlle van mijn nachtbeugel en spalkje!
Ga het dan ook even hebben over de kaakpijn en het eventueel klemmen in mijn slaap.
Heb je nog steeds last van die kaakpijn dan, panda? Is het ook niet minder geworden? Vervelend.
volgens mij moet ik deze keer weer naar de andere locatie..maar zal dat eerst even nakijken voordat ik in de auto stap :smt003
Aha, jij doet aan locatiehoppen. Ik zou het inderdaad even checken, beetje sneu als jij er wel bent, maar de ortho niet (of omgekeerd, 't is maar vanuit welke locatie je het bekijkt :roll: )
Re: Voor Romy 32....
Ik voel me zo vereerd als wat, dat snap jij!
En ik vind het juist leuk staan, die paarse elastiekjes.
Ja..voor jou...omdat je zo gek op foto's bent :D .
En omdat ik door jouw verhalen en foto's de stap heb genomen!
@ Gatso:
Ik heb geen witte brackets en wit draad omdat ik niet wil dat je mijn beugel ziet, maar omdat ik het gewoon mooi vind :smt003 ..en helemáál in combinatie met gekleurde elastiekjes, haha!
Lekker vrolijk :smt020
Ben nu al aan het bedenken welke kleur ik volgende keer wil..haha!
http://www.lworthodontics.com/brace-painter.php
Kun je van tevoren je eigen ontwerp maken :smt003
Ik denk dat ik er al uit ben 8)
Saaie piet was ik dan eigenlijk, met altijd maar witte elastiekjes. En nu is het te laat, want boven valt er niets meer vast te maken en onder heb ik alleen nog maar ijzerdraad.
Dus stel ik me maar tevreden met jouw foto's, die zijn ook leuk.
De volgende keer gillend oranje, alvast in het kader van Zuid-Afrika 2010?
Maar toch lekker gekleurde stiekjes!
Geen oranje de volgende keer hoor...maar wel iets vrolijks...weet je dat er zelfs met glitter zijn???? :smt003
Als ik dát had geweten...
écht waar..mét glitters...
Kun je niet gewoon voor de leuk wat stiekjes om die ijzerwerkjes laten zetten???
Ook cool! :smt001
't Is een idee :roll:
Ik zóu natuurlijk m'n nachtbeugel kunnen saboteren :smt003
Niet om te corrigeren, alleen voor de mooi.
BJN?
Ben jij te porren hiervoor? :)
Maak er maar een feestje van :smt002 .
En over die nachtbeugel.....die kan je toch ook kwijtraken? :smt003
Nou nog stiekies met flashlights!
:smt003
Of met geluid!!!!!
Altijd Skyradio uit je bek! :smt005
Of triangelmuziek, da's toepasselijker.
:lol:
Ik ben bang dat ie daar nu niet meer intrapt...
Andere ortho nemen! Voor een sierbeugel moet je wat over hebben! :)
Een ortho die zo goed raad weet met mijn pietluttigheid vind ik geen tweede keer.
Dan dus maar geen glitters.
Ik wacht wel op de foto's van babsj :wink:
Tja ik had een ijzere maar wel elke maand trouw een kleurtje! haha (27/28 jaar oud)
die link kende ik ook al heb ik ook regelmatig op zitten klooien!
En glitters ja die heb ik ook gehad maar verkleurde snel werden dan vies groenig!
Ook heb ik lichtgevende gehad. Leken blauw maarals ze in het licht waren geweest en je ging in het donker gaven ze licht (wist ik niet van te voren zei ze toen ze er om heen zaten natuurlijk wel uitgeprobeerd!) :smt003
En die link van de kleuren tja dat was een weddenschap van mij op het werk! haha :lol:
Want die had ik op mijn verlanglijstje staan voor de volgende keer :smt003 ...heb jij meerdere kleurtjes met glitters gehad?
Dat glow in de dark is ook grappig :smt004 ...zie mijzelf 's nachts al breeduit glimlachen..haha!
Of neon-pink..... :smt003
Gaat dat nu niet door dan?!
:(
Ook bij de metellic dus verkleur kansen!
Zo zijn ze blauw
En zo zijn dezelfde groen!
Ach het heeft wel wat en echt lelijk vond ik het niet.
Dat is idd enorm verkleurd joh!
Ha ha..die Romy :wink: ...weet je wat?
Ik ga bij de eerstvolgende controle vragen welke glitterstieken er colorproof zijn...of wie weet leest de ortho wel mee en kan hij zich vast beraden :smt003 .
Panda..heb jij ook weleens verschillende kleuren tegelijk gehad?
ik heb gelukkig geen stiekjes (vind dit fijner, dit systeem) maar dus ook geen kleurtjes ;)
Zal er eens over nadenken :wink: ...zal wel vrolijk staan bij mijn witte slotjes :smt020 .
Hoe is het met jouw mond? Heb je nog pijn?
Maar leuk hè, die elastiekjes? Hoef je ook niet na te denken welke kleur je wilt, je neemt gewoon het complete assortiment.
Tja dan maar niet alle kleuren vond het leuker dat hij er al uit ging.
Nee hoor, ben niet jaloers.
Nou ja, beetje dan.
Ik heb een zilver glitterdoosje met was gekregen..jij dan?
Panda had twee GROENE glitterdoosjes, en naar ik heb vernomen heeft ze die doodleuk weggegooid!
Eeuwig zonde toch?
Ik kwam nog wel mijn eerste doosje was tegen maar die is wit met doorzichtig dekseltje en groene letters erg saai dus.
(is dus 2,5 jaar oud!)
Tja ik had het niet meer nodig dus weg gedaan.
Ik zal ter compensatie flitsende elastieken uitkiezen en daar pics van plaatsen voor je, ok? :smt001
Boos?
Ik was ziedend!
Maar ik ben weer gekalmeerd.
Nee hoor Panda, op jou word ik echt niet boos
Ik kan niet wachten!
Wanneer moet je weer?
Volgens mij nog ruim 2 weken!
Jij dan?
19 mei weer.
Was dat leuk geweest of niet?!
Ga het dan ook even hebben over de kaakpijn en het eventueel klemmen in mijn slaap.
Aha, jij doet aan locatiehoppen. Ik zou het inderdaad even checken, beetje sneu als jij er wel bent, maar de ortho niet (of omgekeerd, 't is maar vanuit welke locatie je het bekijkt :roll: )
Vervelend die kaakpijn! Ben je beugelloos..heb je weer wat anders :-?
Yep..locatiehoppen..weet je dat het qua uitstraling 2 totaal verschillende praktijken zijn?
Eigenlijk zou je ook eens moeten hoppen 8) ..
Paginering