Goede middag,
Ik zit er aan tedenken om (composiet)facings telaten zetten (+-16stuks).
Wil het heel graag , heb al zoveel informatie lopen zoeken erna.
Maar kom echt heel veel verschillende prijzen tegen van 70 euro tot 285 euro per composiet facing.
""Weet iemand hier een adres die het voor een redelijke prijs doet?
"" desnoods belgie of duitsland ..
En onlangs kwam ik weer iets anders op mijn zoekweg tegen en dat is : lumineers.
Wat is het grote verschil tussen deze 2? ik weet dat composiet kan verkleuren na gebruik van koffie, roken rode wijn etc etc. (al deze dingen gebruik ik niet:D)
En wat is een normaal gangbare prijs voor lumineers?
Ik ben al zolang met deze zoektocht bezig en wil dit echt heel graag.
Hoop dat iemand mij blij kan maken met de informatie .
mvgr
Ik zit er aan tedenken om (composiet)facings telaten zetten (+-16stuks).
Wil het heel graag , heb al zoveel informatie lopen zoeken erna.
Maar kom echt heel veel verschillende prijzen tegen van 70 euro tot 285 euro per composiet facing.
""Weet iemand hier een adres die het voor een redelijke prijs doet?
"" desnoods belgie of duitsland ..
En onlangs kwam ik weer iets anders op mijn zoekweg tegen en dat is : lumineers.
Wat is het grote verschil tussen deze 2? ik weet dat composiet kan verkleuren na gebruik van koffie, roken rode wijn etc etc. (al deze dingen gebruik ik niet:D)
En wat is een normaal gangbare prijs voor lumineers?
Ik ben al zolang met deze zoektocht bezig en wil dit echt heel graag.
Hoop dat iemand mij blij kan maken met de informatie .
mvgr
Re: facings of lumineers?
ja Robinson
Mag je zolang rondlopen met een valse kroon,tand (dus niet de definitieve)?
Maar ik heb niet begrepen of er al een afdruk gemaakt is, misschien doet ie dat wel allemaal gelijk.
groeten christof
Ik ben toch nog eens gegaan naar mijn vaste tandarts voor die ene tand. Ik vroeg hem om alleen die ene tand te doen en niet alle 6.
Nu zegt hij dat hij die voorlopige tand gaat laten zitten en gewoon wat bijslijpen. Is dit mogelijk want het is maar een "voorlopige". Ik versta er geen bal meer van. Eerst kronen en nu laat e die zitten. Had ik alles geweten op voorhand was ik er zeker niet aan begonnen.
De tandarts van Antwerpen die je me gegeven hebt heb ik nog niet geraadpleegt. Ziet er zeer profesionele mensen uit. pff
groeten Christof
Dat hebben andere tandartsen ook gezegd. Ongelooflijk wat die tandartsen van "mijn vaste tandarts" gezegd hebben, een prutser maw ...
Gisteren de afdruk genomen van bovenste en onderste tanden en de 16de juni worden de bovenste facetten geplaatst, de 18de de onderste :smt041.
Het zijn er 20 in totaal en het worden composiet geen porselein. Prijs per tand:70 € dus dat valt enorm goed mee.
Ik hou mezelf op de hoogte!:D
Groeten Christof
Heb eindelijk mijn composiet tanden bovenaan. Volgende week de onderste.
De tanden zijn toch nog geel, wel witter maar geel genoeg. Dus het volgende wat moet gebeuren is stoppen met roken want wil niet binnen enkele weken, maanden terug die gele tanden als ervoor. Bedankt aan alle mensen voor de vele uitleg etc dat jullie gegeven hebben. Heeft mij veel geholpen :smt006
Groeten Christof
Paginering