Ik heb de tandarts mij laten adviseren om een slotjesbeugel te nemen. Op het moment dat ik dit hoorde ben ik als een razende gaan zoeken naar alternatieven. Heb tot nu toe de invisalign gevonden. IS dit een oplossing om mijn ondertanden iets rechter te zetten.
Is het ook nodig als bij mijn ondertanden er een tand word weggedrukt en mijn ondertanden een heel klein beetje scheef staan, maar het met name ervoor zorgen dat het niet erger word ook nodig om de boventanden met slotjes te voorzien. De tandarts vertelde mij dat dit waarschijnlijk nodig is omdat anders mijn ondertanden en boventanden niet op elkaar passen??
mvg koen
Is het ook nodig als bij mijn ondertanden er een tand word weggedrukt en mijn ondertanden een heel klein beetje scheef staan, maar het met name ervoor zorgen dat het niet erger word ook nodig om de boventanden met slotjes te voorzien. De tandarts vertelde mij dat dit waarschijnlijk nodig is omdat anders mijn ondertanden en boventanden niet op elkaar passen??
mvg koen
Re: onder en boven/alternatieven ??
Als de beet nu goed past, en je gaat vervolgens een deel veranderen, dan past het daarna niet meer...
Maar je vraag is erg specifiek. Zonder klinische beoordeling kun je geen goed specifiek (bruikbaar) antwoord krijgen....
Re: onder en boven/alternatieven ??
in de meeste gevallen werkt een slotjesbeugel volgens mij beter en die is ook een stuk minder duur.