Ik weet het niet meer..

Author:
gallardo120
Posted:
ma, 04/26/2010 - 12:51
Hallo,

Mijn verhaal is als volgt, al ongeveer 2 jaar heb ik ontzettend last van mij gebit en het word steeds erger. Vorig jaar al begonnen bij een gewone tandarts maar door mij angst voor de tandarts(die heel erg is) is het niet gelukt verder te gaan bij die tandarts. Uiteindelijk via de dokter begin dit jaar doorverwezen naar ziekenhuis. Daar ging ik heen omdat het dan allemaal sneller zou gaan, wat dus nu achteraf totaal niet zo is. Ben nu al 5 maanden daar en 3 afspraken gehad. Er zijn intussen 2 kiezen uitgetrokken en een paar gaatjes gevuld. Mijn probleem is nu dat ik pas over 2 maand daar weer terecht kan en ik nu op het punt ben dat ik het bijna niet meer trek qua gebit. Eten en drinken wil ontzettend moeilijk en doet altijd pijn. Ik wil zo ontzettend graag dat ik eindelijk weer kan genieten maar begin nu ondertussen een beetje te denken dat het nooit meer goed zal komen.. Weet iemand misschien waar ik snel terecht zou kunnen? Een ongelukkige "patient"..
alpifresh

Ga eens googlen met woorden als 'angsttandarts', 'angst', 'tandarts' en je eigen woonplaats. Hopelijk vind je dan een een tandarts waar je verder durft te gaan. De informatie op zijn site kan je helpen om die stap daadwerkelijk te nemen.
ma, 04/26/2010 - 12:58 Permalink