Hallo,
Ik ben benieuwd of iemand weet hoe ik aan doorzichtige elastiekjes kan komen voor mijn beugel? Ik probeer al erg op mijn eten te letten maar toch verkleruen ze. Wanneer ik google kom ik uit op Amerikaanse sites met torenhoge verzendkosten. Kan iemand hier misschien aan die elastiekjes komen? Eventueel tegen een vergoeding?
Groetjes denise
Ik ben benieuwd of iemand weet hoe ik aan doorzichtige elastiekjes kan komen voor mijn beugel? Ik probeer al erg op mijn eten te letten maar toch verkleruen ze. Wanneer ik google kom ik uit op Amerikaanse sites met torenhoge verzendkosten. Kan iemand hier misschien aan die elastiekjes komen? Eventueel tegen een vergoeding?
Groetjes denise
Re: Doorzichitfe elastiekjes voor keramische beugel
Groetjes
Denise
Bedankt voor je reactie.. Maarrr ik heb ze net gebeld en ze beginnen er dus niet aan omdat keramische brackets zo poreus zijn :roll: Dat is dus mooi balen!!! (terwijl ik ze heel makkelijk erop en eraf krijg :smt017 )
Sorry dan weet ik ook geen oplossing. Suc6 er verder mee.
Poreus? Als in "nee ze vallen eraf als je er naar kijkt". Toch begrijp ik het wel, een patiënt die iedere 2 weken langs wil komen omdat de elastiekjes te snel van kleur veranderen neemt inderdaad in beslag.
Overigens de verkleuring komt vooral door kleurstoffen. Een vriendin van mij dook altijd direct na het eten de badkamer in om haar tanden te poetsen. Beetje rigoureus maar het hielp haar wel (tenminste, dat gaf zij aan).
Edit: overigens spoel / poets ik ook iedere keer mijn mond na het eten. Sommige etensresten kunnen ongemerkt zo een paar uur blijven zitten. Daarbij is het een extra controle dat ik niet voor lul loop met 3 slierten spinazie bij mijn slotjes.
Zo heb ik ooit eens een halve middag rondgesjouwd met een homp perzik tussen m'n draad. Had wel gespoeld, maar blijkbaar niet goed genoeg. Elegantie ten top :oops:
Spoelen is niet genoeg, een snelle blik in de spiegel doet wonderen ;-) Daarom sjouw ik ook overal tandenborstels mee naar toe.
@topic starter: je kan er ook een keer bewust voor kiezen om gekleurde elastiekjes te nemen. Dan loop je een maand met paarse / groene elastiekjes rond en daarna weer witte.Dan lijken die natuurlijk ook weer extra wit. Gewoon jezelf een beetje voor de gek houden :)