Hallo,
Ik heb al weken last van mijn linker en rechter kies ( allebei een WKB aan gehad ) en mijn verstands kiezen komen waarschijnlijk, in m'n linker boven hoek doet mijn kaak zeer en mijn tandvlees soms. En in mijn rechterhoek doet het tandvlees zeer ( en als ik erop druk ).
Nu is m'n vraag of je kiespijn kunt krijgen als je je Verstandskiezen krijgt?
De nood tandarts zei dat er geen ontsteking te zien was.
En ik heb er aan de voorkant van de linker bovenkies geen tikpijn, maar aan de achterkant wel.
De rechter bovenkies heb ik sinds kort drukpijn en als er soms wat warms tussen komt of er tegen aan komt doet het soms pijn.
Ik zou graag een antwoord willen hebben.
Alvast Bedankt. :smt006
Ik heb al weken last van mijn linker en rechter kies ( allebei een WKB aan gehad ) en mijn verstands kiezen komen waarschijnlijk, in m'n linker boven hoek doet mijn kaak zeer en mijn tandvlees soms. En in mijn rechterhoek doet het tandvlees zeer ( en als ik erop druk ).
Nu is m'n vraag of je kiespijn kunt krijgen als je je Verstandskiezen krijgt?
De nood tandarts zei dat er geen ontsteking te zien was.
En ik heb er aan de voorkant van de linker bovenkies geen tikpijn, maar aan de achterkant wel.
De rechter bovenkies heb ik sinds kort drukpijn en als er soms wat warms tussen komt of er tegen aan komt doet het soms pijn.
Ik zou graag een antwoord willen hebben.
Alvast Bedankt. :smt006
Re: Kiespijn bij komen Verstandskiezen?
Re: Kiespijn bij komen Verstandskiezen?
Heb nu haast alleen nog maar pijn aan m'n rechterkies, met warmte en druk pijn. en 'gewone' pijn.