Gaten tussen tanden en kiezen door terugtrekking

Author:
marco1980
Posted:
wo, 05/26/2010 - 15:17
Ik heb sinds enkele jaren last van terug trekkend tandvlees. In beginsel opgelopen door een poetstrauma. Ik poets 2 keer per dag met een zachte borstel. Ik let daarbij op dat ik niet teveel druk uitoefen. Ook ben ik handig geworden met flosdraad en tandenstokers. Nu zit ik met het volgende probleem. Het tandvlees blijft zich terug trekken. In beginsel alleen bij de kiezen maar nu ook voor in de mond. Hierdoor lijken de tanden steeds langer te worden. Ik vind dit erg jammer omdat ik verder een super goed gebit heb.

De tandarts gaat er nogal lakoniek mee om. Heeft bij de kiezen de wortels bedekt met composiet. Maar ja, dit houdt ook een keer op.

Kan iemand mij adviseren?

Gr. Marco
mecánico para …

die zachte borstel is misschien te verruilen voor een electrisch. met name de druk met de hand is soms gewoon groter dan je zou willen. Ik zou zelf zeggen, koop bij de eerste de beste witgoedschuiver niet het meest nieuw model maar die van Braun van een jaar of twee terug.....voor 25 euro. die hebben goede batterijen en laden mooi op. roterende kop en den hoppa, minder druk want dat trekt de motor en gaat dan niet werken.
wo, 05/26/2010 - 16:02 Permalink
mecánico para …

nee ik bedoel 25 euro. echt kijkshop heeft 'm onlangs nog
http://www.kijkshop.nl/product/15111/4875-4933-4934/persoonlijke-verzorging/mondverzorging/elektrische-tandenborstels/oral-b-tandenborstel-d12-523/

je moet niet in een mercedes 500 SEC beginnen als je ook een leuke Opel Astra kan proberen. stel je vind er geen bal aan.......ben je niet 100 euro kwijt. Altijd achter de laatste hype aanlopen is veels te duur joh
wo, 05/26/2010 - 17:37 Permalink