pijn uitstralend naar jukbeen,keel en oor help graag advies!

Author:
ikke48
Posted:
vr, 06/04/2010 - 21:28
Weet niet meer waar ik het moet zoeken van de pijn ,heb rond 20 mei wortelkanaalbehandeling gehad in een brug en kreeg daarna gierende pijn met slapeloze nachten,
Vorige week maandag ging het ietje beter ,ook de dagen erna,had donderdag afspraak bij de kaakchirurg en was gewoon ziek van angst.Pijn leek echt helemaal weg.Ik vertelde hem dat het stuk beter ging met de pijnklachten.
Kaakchirurg zegt dan kijken we het even aan,maak maar voor de zekerheid afspraak voor over 3 weken,(maar vertelde tevens dat de achterste kies van de brug ook een ontstoken wortelpunt heeft en dat was volgens de tandarts weer pijn,terwijl ik steeds ook in die kies ernstige pijn heb aangegeven)en pijn ook achterste kies links beneden)MIDDAGS KRIJG IK ME TOCH EEN DREUNENDE GIERENDE PIJN HET LOOPT EN VOELT ZeLFS ONDER MIJN KAAK IN MIJN KEEL ZO PIJNLIJK,EN TREKT DOOR MIJN OOR EN SLAAP, EN BENEDEN IS HET TANDVLEES OPGEZET.Heb trouwens woensdag een nieuwe brug beneden gekregen 5 delig,hij voelt strak gespannen aan ,met pijn in de achterste kies,en gezwollenheid,is dit normaal,ik wordt echt knetter van de pijn en kan pas 24 juni weeer naar de kaakchirurg,Heel graag advies
ikke48

Dank je voor je reactie,ik denk niet dat ab aanslaat daar ik al vanaf november met erge klachten loop,en de pijn zit zowel boven als onder zie mijn andere berichten.
Lijkt er echt op dat alles mis gaat en elke keer hoor ik van de tandarts dat hij niets ziet waarop later blijkt dat er van alles aan de hand is,zo ook de wortelpunten 2 stuks ontstoken,en nu de nieuwe brug weer.
Hoe is het met jou,las over alles eruit trekken en later weer opknappen van het gebit,Sterkte ermee
za, 06/05/2010 - 23:57 Permalink