hallo ik heb al 2 eerdere berichten neergezet
ik zou donderdag worden geholpen maar dat is afgezegd omdat ik twijfelde
ik twijfel over mijn voortanden houden of niet
ik bn vanochtendbij de tandarts geweest en het uitgelegd hij zou het bespreken en ik zou worden teruggebeld
nou ik bennet teruggebeld en de tandarts zei dat het wel mogelijk was maar dat het wel eigen risico is omdat het er niet mooi uit kan gaan zien mijn voortanden hebben enkele gaatjes achter
en dat het gebit niet zo goed zal gaan zitten zonder voortanden
ik heb wel verteld dat ik graag ze wilde houden maar dat ik ook erg tegen een gebit op zie omdat ik zoveel negatieve verhalen hoor over veel misselijk zijn en niet eten noem maar op
daar ik een grote poeperd ben zou ik het liefst helemaal niet meer gaan
de tandarts zei dat het niet niks is en dat het wel even duurt voordat je weer goed kan eten maar dat het misselijk meestal wel meevalt het happen ging bij mij ook goed
ik weet dat ikmoet maar ik weet niet wat voor iets ik moet doen met voortanden behouden of eruit?
maandag ga ik weer om te zeggen wat ik wil
bah ik durf nu echt niet meer :oops:
ik zou donderdag worden geholpen maar dat is afgezegd omdat ik twijfelde
ik twijfel over mijn voortanden houden of niet
ik bn vanochtendbij de tandarts geweest en het uitgelegd hij zou het bespreken en ik zou worden teruggebeld
nou ik bennet teruggebeld en de tandarts zei dat het wel mogelijk was maar dat het wel eigen risico is omdat het er niet mooi uit kan gaan zien mijn voortanden hebben enkele gaatjes achter
en dat het gebit niet zo goed zal gaan zitten zonder voortanden
ik heb wel verteld dat ik graag ze wilde houden maar dat ik ook erg tegen een gebit op zie omdat ik zoveel negatieve verhalen hoor over veel misselijk zijn en niet eten noem maar op
daar ik een grote poeperd ben zou ik het liefst helemaal niet meer gaan
de tandarts zei dat het niet niks is en dat het wel even duurt voordat je weer goed kan eten maar dat het misselijk meestal wel meevalt het happen ging bij mij ook goed
ik weet dat ikmoet maar ik weet niet wat voor iets ik moet doen met voortanden behouden of eruit?
maandag ga ik weer om te zeggen wat ik wil
bah ik durf nu echt niet meer :oops:
Re: wat een sul ben ik
Het is nogal wat allemaal, logisch dat je twijfelt.
Vraag anders of je tandarts de voor- en nadelen van het houden van je eigen voortanden op een rijtje wil zetten. Misschien dat de keuze dan wat makkelijker voor je wordt.
Sterkte met alles!
Boven is het vaak beter all the way te gaan, behoud van een paar tanden geeft meestal als resultaat dat welke partiele prothese dan ook slechter zit dan een volledige.
de tandarts wil het gaan proberen om alles te restaureren
ik krijg in mijn hoektanden een stift en daar word een opbouw opgemaakt?
weet trouwens iemand hier meer van
daarna wordt alles gevuld eventueele wkb
hij houd een slag om de arm zegt hij maar als ik mijn eet en poetsgewoonte verbeter nl minder suiker en beter poetsen :smt001 wil hij het proberen
er is voor mij een pak van mijn hart er zal een hoop worden gedaan maar ik heb het ervoor over
ik weet ook dat er een risico in zit maar dat doen we dan maar
donderdag worden mijn hoektanden gedaan
het zal al een heel ander gezicht zijn