nadat ik vrijdag onder algehele narcose 2 apex heb gehad heb ik aan de onderkant zo'n zeurende pijn aan de kiezen, de apex was aan de bovenkant, is dit stralingspijn???
heb btw erg veel pijn aan de wond en mijn kiezen kloppen als een gek, is dit normaal????
heb btw erg veel pijn aan de wond en mijn kiezen kloppen als een gek, is dit normaal????
Re: stralingspijn???
Ook IK heb beneden pijn erbij, nou ik weet het ook niet meer,
Bij mij exact hetzelfde mijn 2wortelpunten links boven in , zijn morgen twee weken geleden behandeld, bij de kaakchirurg,en afgelopen vrijdag dus weer een endo links beneden bij collega tandarts,daar er ontsteking zit in achterste kroon van 5 delige brug,die net 2,5 week geleden geplaatst,moedeloos en radeloos word ik ervan.
Zeker daar ik al maanden loop te roepen tegen de tandarts dat ik daar pijn heb,ook zat er caries ,tandarts zei weerpijn
En boven loop ik ook al maanden te roepen dat verschillende elementen pijn doen ,uiteindelijk zag hij 1 ontstoken wortelpunt en de kaakchirurg 2,begrijp er niets van,de tandarts vrijdag vond het ook vreemd maar ik begrijp echt niet dat de tandarts dat dan niet ziet
Leef bijkant op pijnstillers die ik vrijwel niet meer verdragen kan.Wie weet nou eigenlijk goede raad met zulke problematiek
Zit nu met een vijfdelige brug beneden links godzijdank niet defenief vast,met ontstekingen eronder,en veel pijn,hij zit niet is veels te dik bij mijn tanden zo dik als kiezen en pijn nog boven links van de wortelpuntoperatie s en een tandarts die geen tijd heeft ,ja in augustus
maar jij hebt dus ontstekingne onder de brug, kan dat dan?? daar zit toch niks meer???
en zo snel weer een nieuwe apex, mijn god, zou er niet aan moeten denken!!!!
Wie weet kom je met een goede tandarts??met de goede diagnose wel van de pijn af.
Maar goed pijn maakt lam,ik weet het,sterkte