Ik moet even mijn verhaal kwijt. Na acht jaar niet naar de tandarts te zijn geweest kan het niet langer. Ik heb twee totaal afgebroken kiezen waarvan er 1 sinds een week enorm pijn doet en ik de hele dag op pijnstillers loop. Verder is er denk ik ook het nodige aan de hand en ik ben als de dood dat ik op mijn 44'ste een gebit moet.
Omdat het zo niet verder gaat heb ik een mail gestuurd naar een tandarts die ook therapie heeft voor angstige patienten (dvd kijken onder de behandeling en behandeling evt. met lachgas). Ik hoop dat ik een reactie krijg die mij een goed gevoel geeft en dat ik langs kan komen voor een gesprek. Ik durf waarschijnlijk niet gelijk in de stoel te zitten.
Ik ben zo bang dat mijn gebit verknoeid is en dat heb ik dan ook nog aan mij zelf te danken. Ik hoop dat jullie mij de komende weken wat willen opbeuren want het kost me heel veel energie maar de eerste stap is wel gezet.
Omdat het zo niet verder gaat heb ik een mail gestuurd naar een tandarts die ook therapie heeft voor angstige patienten (dvd kijken onder de behandeling en behandeling evt. met lachgas). Ik hoop dat ik een reactie krijg die mij een goed gevoel geeft en dat ik langs kan komen voor een gesprek. Ik durf waarschijnlijk niet gelijk in de stoel te zitten.
Ik ben zo bang dat mijn gebit verknoeid is en dat heb ik dan ook nog aan mij zelf te danken. Ik hoop dat jullie mij de komende weken wat willen opbeuren want het kost me heel veel energie maar de eerste stap is wel gezet.
Re: De mail naar de tandarts is verstuurd
Doorzetten, en ga naar de huisarts voor antibiotica waarschijnlijk heb je een infectie aan die afgebroken kies.
Ze kunnen tegenwoordig heel veel aan een gebit opknappen, als je het niet doet, de pijn en ellende komt weer en weer, en je zal uiteindelijk wel moeten, hoe eerder hoe beter.
Ik had ook dikke problemen, er zijn genoeg goede en begripvolle Tandartsen die uitstekend hun vak verstaan.
Je kan het wel,
Succes :)