Groeven opvullen

Author:
Aswinie
Posted:
do, 07/01/2010 - 08:24
Hoi,

Ik moet vandaag mij groeven oplaten vullen, maar dan van 6 kiezen!
Ik vind het wel erg veel en ik heb er geen last van
Maar het moet maar andrs krijg ik gaaatjes.
Heeft iemand die al eens mee gemaakt??

Groetjes!
Spiegeltje

Dat is het zogenaamde sealen. Dat wordt regelmatig gedaan, vooral bij kinderen. Dit omdat je de soms diepe groeven lastig schoon krijgt met poetsen. Door het sealen wordt de kans op gaatjes verminderd. Bij volwassenen is het echter - heel algemeen gesteld - twijfelachtig of het nut heeft. Het wordt wel af en toe gedaan
do, 07/01/2010 - 14:10 Permalink
Aswinie

hallo Aswini,

Alles goed gegaan met het sealen?
is perfect hoor...behoudt van je kiezen echt !

groetjes sas

Nou ze hebben tegen mij gezegt dat ze me groeven op gingen vullen maar nu bleken het gaatjes te zijn..
Dus dat was wat anders en de 1e 2 kiezen gingen goed maar toen de 3e werd het wel erg gevoelig dus toen had ik maar een verdoving genomen
Nou dat moest 6x verdoofd worden totdat de scherpe pijn er vanaf was!
En ik moet morgen weer... voor nog een kies en dan doen ze nog een fluor behandeling..
En ik heb ook nog een kies die echt al een hele tijd gevoelig is maar het is in periodes soms niet dan wel, dus daar laat ik nog even naar kijken voor dat ik met vakantie ga .. ik hoop niks ernstig maar als de verdoving er in zit dan valt het allemaal wel mee;)

Groetjes
wo, 07/07/2010 - 17:41 Permalink
Aswinie

hallo Aswini,

Alles goed gegaan met het sealen?
is perfect hoor...behoudt van je kiezen echt !

groetjes sas

Nou ze hebben tegen mij gezegt dat ze me groeven op gingen vullen maar nu bleken het gaatjes te zijn..
Dus dat was wat anders en de 1e 2 kiezen gingen goed maar toen de 3e werd het wel erg gevoelig dus toen had ik maar een verdoving genomen
Nou dat moest 6x verdoofd worden totdat de scherpe pijn er vanaf was!
En ik moet morgen weer... voor nog een kies en dan doen ze nog een fluor behandeling..
En ik heb ook nog een kies die echt al een hele tijd gevoelig is maar het is in periodes soms niet dan wel, dus daar laat ik nog even naar kijken voor dat ik met vakantie ga .. ik hoop niks ernstig maar als de verdoving er in zit dan valt het allemaal wel mee;)

Groetjes

En ik moet ook sealen maar of het nou alleen sealen was of fluor?
wo, 07/07/2010 - 17:50 Permalink