kiespijn of tandvleespijn

Author:
kimberlyvanhutten
Posted:
wo, 07/07/2010 - 22:13
hallo,

sinds gisteren merk ik dat ik een soort van zeurende pijn heb rond mijn achterkies, mijn tandvlees is gevoelig en er zit een soort van opzwelling achter zeg maar, ik ben bang dat het mijn kies is.

Ik heb geen last van koud en warm, drukken op de kies doet geen pijn, kan er gewoon op kouwen. Ik moet wel zeggen dat ik al middeltjes gebruik om het schoon te houden en dat het vandaag veel minder is dan gisteren. maar toch het aanwezig, de pijn is niet voortdurend maar komt soms en dan weg. ik heb wel dat ik steekjes of raar gevoel krijg aan mijn andere tanden...

elke keer als ik stres heb, krijg ik dit. in februari ook toen was het een kleine onsteking mar de TA zei dat ik het on de gaten moest houden...soms heb ik ook wel last van kleinde steekjes...niet scherp maar gewoon ff snel zeg maar en dan weg..een zeuerende steek...

ik ga vrijdag naar de TA maar ik dacht misschien kan ik hier horen wat het zou kunnen zijn.
verder voelt het niet als kiespijn, ik heb het namelijk eerder gevoeld. Wat kan het zijn>? deze kies is trouwens gevuld omdat ie afgebroken was en sindsdien last van tandvlees...tot een tijd geleden helemaal niet en sinds gusteren weer...wel toevallig als ik heel erg gespannen ben heb ik het....
kimberlyvanhutten

hoi,
ja klopt is mijn tandvlees...maar het leek niet heel erg alleen tja...ik blijf bang voor iets ergs maar goed de TA zei dat de kies goed was en aan de recente foto's te zien er ook niets aan de hand kan zijn..

goed blijven poetsen..helaas 2 gaatjes waar ik tegenop zit
vr, 07/09/2010 - 22:59 Permalink