probleem met de tandarts en de ass.

Author:
emsje87
Posted:
di, 07/13/2010 - 16:10
ik heb veel gaatjes en ze veele gaatjes liggen heel diep hij zegt elke keer: grote kans dat het een endo word. maar wat ik niet snap, zowiso moet ik meer als 100 euro betalen voor 1 kies met 2 vullingen en etsen, krijg zowiso meer 6 vullingen vergoed dus zit er dik boven nu al met 5e kies, heb nog 5 kiezen te gaan..maar paar maanden geleden hadden de assistente's tegen mij gezegd als we het nu gaan vullen en sommige kiezen worden toch endo, dan hoef je al die vullingen niet meer te betalen, dus ik bel dat ik erge last heb en vraag dat ik dan alleen die endo moet betalen, dan zeggen ze nee want het was 50& kans goede kans en 50 dat het slecht gaat aflopen dus dat moet je zelf betalen! wat mij kwaad maakt: 2 assistente's zeiden al tijdje terug dat ik het dan niet meer hoeft te betalen en deze dus wel:S en ik zei al bij 3 kiezen dit voelt nie goed doe maar beter gelijk endo, nee eerst vullen dan zien we wel, maja als het vullingen zijn van 100 euro die ik allemaal zelf moet betalen en dubbel op :smt010 ! ik vind echt gemeen eerst dat zeggen nu dit :smt013 , zowiso ben ik straks al boven de 1000 euro kwijt zoals het nu gaat(dat alleen maar voor paar gaatjes vullen ook omdat hun elke keer eerst willen vullen! ik kan het niet betalen zit met ziekte thuis heb gedeeltelijke uitekering, ik trek de pijn niet meer, ik wil alle rotte kiezen eruit ook al zijn kiezen met veel vullingen erin ik trek het prijskaartje niet meer en de pijn! wie kan mij helpen :smt010

ps. ze kunnen dit toch niet maken eerst dat zeggen. nu dit en dan toch maar vullen elke keer met overkappingspulpa ofzo weet nie hoe het heet omdat de gaatjes bij de zenuwen zitten, terwijl de tandarts elke keer zegt dit kan zeker endo worden..en kan je zelf kiezen voor kiezen eruit trekken? als je de pijn en de prijskaartje nie meer trekt
Lieneke

Vervelend, maar u heeft te maken met een tandarts die kwaliteit levert...Een tandarts die enkel een endo doet als hij echt nodig is...hij doet dus gewoon zijn werk. De assistente heeft geen glazen bol dus die weet ook niet of het een endo wordt. Dat heeft ze u ook duidelijk gezegd; ze heeft niks beloofd.

Waarom heeft u zoveel gaatjes? Heeft u het zelf zo ver laten komen? Of bent u misschien bestraald of iets dergelijks?

Heeft u al gevraagd of u in termijnen kan betalen?
di, 07/13/2010 - 18:05 Permalink
emsje87

Hallo lineke!

Waarom ik zoveel gaatjes heb. tja als zou ik het weten! nee zat altijd bij slechte tandarts daar kwam ik pas achteraf achter, nadat ik paar keer bij de spoed zat en botonsteking, ze heeft gaatjes nooit gevuld en nooit fotos gemaakt ze zei altijd ziet er prima uit..dus vandaar en toen kwam ik bij nieuwe tandarts en die zei wat ik allemaal had vandaar! ik slik verder wel medicijnen die zijn wel slecht voor gebit, nee ben niet bestraald gelukkig nie, zit alleen chronisch ziek thuis zeg maar, daarom kan ik ook niet alles betalen...

tuurlijk snap ik dat tandass geen glazen bol heeft, maar als er 2 heben gezegd dat ik dan niet opnieuw hoef te betalen die vullingen en zei wel, vind ik niet zo leuk..want het is namelijk wel gezegd paar maanden geleden..en baal er gewoon dat ik van al die kiezen zijn gevuld pijn doen, das logisch toch trek het ook nie meer, net 1 kies van de apex uitgehaald! me hele mond doet zeer! baal er gewoon van, kan nie veel betalen en heb pijn waar ik absoluut niet nog langer mee wil lopen...de helft van de kiezen onder doen gewoon zeer!

ik weet nie of ik in termijnen kan betalen, maar dan word het nog steeds lastig dan moet ik alsnog betalen
di, 07/20/2010 - 15:39 Permalink