Maandagavond begon de pijn. Ik lag op bed en ik er gingen verschrikkelijke pijnscheuten door mijn linkerkaak en/of linker onderkies. Op dat moment kon ik de pijn nog niet traceren, weet wel dat ik er ruim 2u door heb wakker gelegen. Paracetamol hielp ook niet.
Dinsdagoverdag totaal geen last, tot ik 's avonds wilde gaan slapen. Toen begon het weer. Het lijkt er sterk op dat de pijn NIET in de kies zit, aangezien met koud water spoelen e.d. geen pijn geeft.
Nu woensdagoverdag en ik voel dezelfde pijn...
Heeft iemand een idee waar ik het moet zoeken en welke actie aan te bevelen is?
Dinsdagoverdag totaal geen last, tot ik 's avonds wilde gaan slapen. Toen begon het weer. Het lijkt er sterk op dat de pijn NIET in de kies zit, aangezien met koud water spoelen e.d. geen pijn geeft.
Nu woensdagoverdag en ik voel dezelfde pijn...
Heeft iemand een idee waar ik het moet zoeken en welke actie aan te bevelen is?
Re: Pijn aan kies/kaak
De enige juiste actie lijkt me om morgen naar je ta te gaan en te laten kijken! Evt een foto laten maken....voordat het je in het weekend misschien met ellende zit en je naar de Weekenddienst moet, dat brengt ook een hoger kostenplaatje met zich mee !
Sterkte !!
Groetjes Saskia
Re: Pijn aan kies/kaak
Wortelkanaalbehandeling gehad (zonder verdoving, NOOIT meer!). Pijn is praktisch weg... nu nog 2x terug komen om het af te handelen.