hej allemaal!
ik ben nieuw hier, en heb gelijk een vraag.
Ik heb een paar weken geleden mn achterste kies getrokkeN(niet mn verstandskies) in mn boven kaak.
ik wist al dat ik boven aan elke kant een dwarsliggende verstandskies heb.
alleen nu kwam er een dikke bult op het stuk waar nooit een tand in heeft gezeten.. en toen een heel pijnlijk plekje.
en nu voelde k gister ineens een hard puntje
dus ik voelen, is het een kies ofzo!
het kan geen stukje zijn die ze zijn vergeten want ik voel hetgat nog duidelijk en het zit er net naast.
ik denk dus dat het die dwarsliggende verstandskies is..
heeft iemand ervaring met zoiets? want vind het wel erg raar haha :P
misschien dat die aan het draaien is ofzo? of kan dat niet?
heb morgen wel een afspraak bij de tandarts maar ik wou wat research doen.. maar kon nergens iets vinden..
ik ben nieuw hier, en heb gelijk een vraag.
Ik heb een paar weken geleden mn achterste kies getrokkeN(niet mn verstandskies) in mn boven kaak.
ik wist al dat ik boven aan elke kant een dwarsliggende verstandskies heb.
alleen nu kwam er een dikke bult op het stuk waar nooit een tand in heeft gezeten.. en toen een heel pijnlijk plekje.
en nu voelde k gister ineens een hard puntje
dus ik voelen, is het een kies ofzo!
het kan geen stukje zijn die ze zijn vergeten want ik voel hetgat nog duidelijk en het zit er net naast.
ik denk dus dat het die dwarsliggende verstandskies is..
heeft iemand ervaring met zoiets? want vind het wel erg raar haha :P
misschien dat die aan het draaien is ofzo? of kan dat niet?
heb morgen wel een afspraak bij de tandarts maar ik wou wat research doen.. maar kon nergens iets vinden..
Re: Dwarsliggende verstandskies komt door?!
maar van een dwarsliggende verstandkies kan je last van hebben hor! als ze idd niet door kunnen komen kunnen ze dwars liggen, soms kunnen ze dat beter zo snel mogelijk verwijderen...ik heb er veel ellende mee gehad omdat ze te lang zaten, en ze moeten er zowiso toch ook uit als ze niet door kunnnen komen :wink:
Re: Dwarsliggende verstandskies komt door?!
en nu komt mijn dwarsliggende verstandskies dus naar de oppervlakte.( ik heb aan allebij de bovenkanten mn verstandskiezen nog.. maar die liggen dus dwars :P). terwijl die nog dwarsligt :P
erg vreemd want hoe kan dat.. hij ligt dwars :P
had eigelijk vandaag een afspraak maar dat heb ik verzet naar maandag.