week na operatie pijn

Author:
raymond828
Posted:
di, 07/27/2010 - 16:07
ik heb een week geleden mijn boven en ondertanden laten trekken.
de eerste paar dagen ging wel.
nu niet meer heb al 2 nachten niet echt geslapen van de pijn in de kaken heb ook vieze smaak in mond.
krijg van de huis arts nu diclofinac ofzo tegen de pijn.
hopelijk heeft iemand anders nog iets?als advies dan he.
groet raymond
MevrouwT

Hallo,

Het is pas een week geleden hoor en ook best logisch dat je er nog last van hebt. Heb je wel een prothese in?
En die vieze smaak kan ook best komen van de wonden die je nog in je mond hebt.
Ik heb nu mijn prothese precies 14 dagen in, nadat alles in een keer is getrokken en de eerste week vond ik heel erg vervelend met veel pijn in mijn mond. Maar je moet hier echt even doorheen....hoe vervelend het ook is. Het wordt het elke dag beter, en vooral het wennen kost tijd.
Zorg dat je de pijnstillers op tijd neemt, spoelen met koud water vond ik zelf ook fijn en gaf bij mij wat opluchting.
di, 07/27/2010 - 16:13 Permalink
MevrouwT

Raymond, het is beter de prothese in te houden des te sneller wen je eraan.
Kun je niet plakken, die van mij is ook te groot maar met plakken blijft hij wel zitten en kan ik tenminste ook iets eten.
Dus plak ik trouw elke ochtend dan voel ik me fijner en kan ook beter praten.
Ik ga over 7 weken pas terug voor de harde laag in de prothese omdat dan mijn kaak is geslonken. Ik hoop dat ik dan niet meer hoef te plakken.

Sterkte en vooral veel succes, geduld hebben dat is het enige dat nu helpt. En ook hier je vragen stellen.

Groetjes
di, 07/27/2010 - 16:33 Permalink
raymond828

nou die dyclofynac was geen succes ben er alergies voor.
heb echt helse nacht gehad.1 voordeel ik had geen kaakpijn
ik had hele erge hoofdpijn en heb de hele nacht liggen spugen.en veel eten had ik nog niet echt gedaan dus ja hoef ik niet uit te leggen denk ik haha
nu kan ik ff helemaal geen pijn stillers verdragen maag heeft echt beste klap gehad.
maar kaak is verminderd jeukt en trekt nou best erg maar dragelijk zeg maar.
groet raymond
do, 07/29/2010 - 01:08 Permalink