bang voor verdoving

Author:
asmard
Posted:
za, 07/31/2010 - 23:04
Maandag naar de tandarts, er moet veel gebeuren. Ben niet bang voor de pijn maar de verdoving. Niet voor de prik maar vloeistof, angst voor allergie, angst dat er in mijn aders gespoten wordt. Heb een paniekstoornis en wil geen adrenaline in de verdoving, maar tandarts zegt dat dit bij een aantal behandelingen nodig is............. Heb van de huisarts oxazepam gekregen en 2 weken geleden heeft zijn een verdoving in mijn bovenarm ingespoten onder de huid als allergie test, kreeg zo'n 10 min. later hartkloppingen.
Hoe zit het met allergie en verdovingsvloeistof komt dit vaak voor en is het gevaarlijk?
alpifresh

Ga maandagochtend naar je apotheek. Zij weten meer over medicijnen en reacties daarop dan welke huisarts dan ook, en anders zoeken ze het voor je op in de computer.
Ik heb ERG goede ervaringen met de behulpzaamheid van apotheekmedewerkers! Waarschijnlijk omdat ze het fijn vinden echt iets te kunnen doen met hun medicijnenkennis voor een echt mens, in plaats van steeds maar doosjes over de toonbank te schuiven en af te rekenen.
za, 07/31/2010 - 23:10 Permalink