Nou ben ik weer, vandaag de kies die gevuld is 1 maand geleden laten vullen nu zitten er 4 vullingen in. en heb veel pijn, er is nog 1 gaatje bij gekomen, heb al 5 kiezen gehad moet er nog 7! maar goed het gaat met vele kiezen mis!
De tandarts en kaakchirurg raden me vele kronen aan, maar ik kan dat simpelweg niet betalen, ik heb een wahjong uitkering, ben ook ziek! het zijn bijna al me achterste kiezen...er is al 1 kies uit de 37, en de 35 zat er nooit dus kan zowiso niet, maar ik heb al meerdere keren gezegd kan zelfs al die vullingen nie betalen, dan moet ik wel vele kronen betalen, vroeg ook aan hun is er geen andere oplossing, hun zeiden nee de tandarts en kaakchirurg...kaakchirurg zei zelfs lening af sluiten. nu wil ik echt alleen maar tandarts die andere oplossingen doet, want met al me kiezen van onder gaat slecht en boven ook vele kiezen...
Wat raden jullie aan, want ben erdoor soort van overspannen geraakt kan alleen maar op bed liggen door de pijn, ze houden voet bij stuk...maar ik kan simpelweg niet betalen!
Weten jullie waar ik terecht kan voor plaatje of frame ofzo. want aan me tandarts of kaakchirurg heb ik niks en die willen het allebei nie omdat ik jong ben maar ik wil niet onder een brug slapen
De tandarts en kaakchirurg raden me vele kronen aan, maar ik kan dat simpelweg niet betalen, ik heb een wahjong uitkering, ben ook ziek! het zijn bijna al me achterste kiezen...er is al 1 kies uit de 37, en de 35 zat er nooit dus kan zowiso niet, maar ik heb al meerdere keren gezegd kan zelfs al die vullingen nie betalen, dan moet ik wel vele kronen betalen, vroeg ook aan hun is er geen andere oplossing, hun zeiden nee de tandarts en kaakchirurg...kaakchirurg zei zelfs lening af sluiten. nu wil ik echt alleen maar tandarts die andere oplossingen doet, want met al me kiezen van onder gaat slecht en boven ook vele kiezen...
Wat raden jullie aan, want ben erdoor soort van overspannen geraakt kan alleen maar op bed liggen door de pijn, ze houden voet bij stuk...maar ik kan simpelweg niet betalen!
Weten jullie waar ik terecht kan voor plaatje of frame ofzo. want aan me tandarts of kaakchirurg heb ik niks en die willen het allebei nie omdat ik jong ben maar ik wil niet onder een brug slapen
Re: probleem, wat te doen!
B/ Probeer andere behandelaars te vinden. Stuur wat brieven/mails rond om te vragen of iemand jou wil helpen met jouw wensen, vraag eens om je heen aan vrienden, of vraag het aan je eigen tandarts: "U wilt niet praten over wat voor mij betaalbaar is, dus nou wil ik van u de naam van een collega die dat wel wil." Levert OF een naam op, OF een wending van het gesprek, OF geen van beide.
C/ Plaats hier een berichtje 'Tandarts gezocht in Plaatsnaam'. Met een verhaaltje over dat hij aanspreekbaar moet zijn voor jouw wensen. Dat levert hopelijk per PM wat namen voor je op.
ja dat snap ik ook niet van de tandarts en kaakchirugren, ik kan al die vele vullingen al moeilijk betalen, laatst staan in zoveel kronen, en dan heb ik het nog geen eens over me melkies die eruit moet die 37 die eruit is...dan moeten beneden al stuk of 4a 5! eigenlijk ziet het er slecht voor me uit, heel me gebit alleen me voortanden zijn nog wel redelijk!
ik heb al vele mensen gebeld, hier in de buurt zit het ten eerste helemaal vol, blijven misschien maar 5 praktijken van over, ik weet dat 1 het ook nie wilt, de ander weet het nie, en de 1 is op vakantie! en het hoeft ook niet persee dicht bij te zijn, zit nu bij een tandarts 15 km vandaan...maar ik wil er gewoon 1 die het doen, want ik wel geen half jaar meer leven met die helse pijn, en kiezen afbreken en het blijft maar gaan...
maar het is toch ook onbeschoft om tegen iemand te zeggen die geen werk heeft en ook niet kan werken, dat ik echt heeel veel kronen moeten eigenlijk...en dan zeg ik is er geen andere oplossing nee die is er niet...ik weet die is er wel en nu op dit moment wil niemand mij ermee mee helpen ook de dokter niet...ik ben er echt zo depressief van geworden, kan ook geen leuke dingen meer doen, kwa geld en pijn...
maar alle tips zijn welkom!
ps. je zei: plaats hier een berichtje over tandarts gezocht in plaatsnaam met mijn wensen, moet ik dat gewoon zetten bij het topic: op zoek naar een tandarts