Angstig en vaak boren.

Author:
moondance
Posted:
ma, 08/16/2010 - 19:19
Zoals ik in een eerder topic al vermeld had heb ik een erg zwak gebit en moet bijna altijd wel terugkomen om te boren.

Ik ben vreselijk bang voor tandartsen, van kinds af aan al. Net nu het wat minder werd moesten mijn diepe vulligen worden vervangen, en ik moest gewoon huilen in die stoel, zo'n erge pijn!. met 2 of 3x verdoving voelde ik echt alles nog, alsof ik geen verdoving had gehad. en nu heb ik die angst weer net zo erg als toen.

Woensdag moet ik weer en ik ben zo bang dat ik weer moet boren, want ik heb nog steeds last van 3 kiezen. Ik ben nu al zenuwachtig, en het is alleen controle :S
alpifresh

Ga eens met je tandarts praten over verdovingen. Dat ze bij jou in het verleden niet zo goed gewerkt hebben en dat je nu EERST een goed alternatief op tafel wilt hebben. Dus niet op de oude manier doorgaan met verdoven want dat werkt niet, dat weet je al.

Sta open voor diverse oplossingen. Soms kan de combinatie van ontspanningsoefeningen met de normale verdovingen al voldoende zijn. Het is alleen moeilijk om je te ontspannen als je bang bent voor herhaling van pijn, dat is zeker waar.
ma, 08/16/2010 - 20:16 Permalink