Wortelkanaalbehandeling.

Author:
joli
Posted:
di, 08/31/2010 - 15:42
:smt006 Iedereen,

Had een vraagje over het wortelkanaalbehandeling. Wordt het in 1 keer of 2 keer gedaan. :smt017
maanbo

Ik heb vanochtend een wortelkanaalbehandeling gehad en die is in 1x uitgevoerd, heb er wel bijna 1,5 uur voor in de stoel gelegen en mijn rug deed meer pijn dan mijn mond maar oke in 1x achter de "rug" :lol: .
Ik heb gelukkig geen napijn (nog) alleen als ik ermee wil kauwen maar dat zal moeten wennen denk ik.
ma, 09/06/2010 - 20:31 Permalink
AnomynousObv.

Als ik het goed heb kan het in zowel één als twee keer en kom je pas in aanmerking voor de behandeling als je
volgens de wet volwassen bent.
Ik heb op 16 jarige leeftijd een wortelkanaalbehandeling gehad voor mijn achterste kies en ik weet nog dat er
achteraf werd gezegt dat, dat eigenlijk helemaal niet had gemogen.
De behandeling was bij vlagen erg pijnlijk en werd in (vermoedelijk) iets meer dan een uurtje uitgevoerd.
Ik was nog te jong voor de behandeling, dus misschien valt de pijn wel mee, maar ik zou mij er toch mentaal alvast
op voorbereiden.

Groet,

AnomynousObv.
zo, 09/12/2010 - 16:34 Permalink
Basset

Welke wet ???
Als die zou bestaan dan is dit zeker kindermishandeling. Hop dan naar Straatsburg naar het hof van de rechten van de mens.
Neen hoor er worden ook op melktanden wortelkanaalbehandelingen uitgevoerd * anders zouden veel kleine kindjes jaren zonder tandjes lopen. Die vallen immers ook veel en breken dus ook vaak hun fronttandjes. Moeten ze dan blijven pijn lijden ?
zo, 09/12/2010 - 17:23 Permalink