knarsplaatje

Author:
maxim w
Posted:
wo, 09/08/2010 - 18:43
ik heb een meningsverschil met mijn tandarts over een knarsplaatje .

ik ben heb net een nieuwe tandarts en deze begon bij het eerste bezoek gelijk over een knarsplaatje .
nu klopt het wel dat ik tanden knars maar mijn gebit is zowieso niet zo heel erg goed .
ik vroeg of dat door het ziekenfonds vergoed werd en ik zei dat ik aanvullend 3 ben verzekerd .
geen probleem werd er gezegd het grootste gedeelte werd vergoed .
ik kreeg ook nog te horen dat in sommige gevallen mensen niet kunnen wennen aan dit plaatje tijden het slapen.
ik heb hier trouwens geen offerte van gehad .

nu heb ik een rekening van 180 euro gekregen ,gebeld naar mijn zorgverzekeraar en kreeg te horen dat dit techniek kosten waren die nooit worden vergoed .

kan niet echt zeggen dat ik hier blij mee ben .
plus het plaatje zit niet lekker ik stoor me eraan en kwijl alles onder.
mijn zorgverzekeraar heeft de tandtechnicus al betaald , mijn tandarts zegt dat ze erbuiten staat maar geeft wel toe dat het slimmer was geweest om mij eerst een offerte te geven.

nu zit ik in mijn ogen met een stuk plastic van 180 euro wat ik niet gebruik ,en ik kan ook niet geloven dat het knarsplaatje mijn tanden beschermd voor een lange tijd ,want ik was er wel vanuit gegaan dat ik vroeg of laat toch aan de implantaten of iets dergelijks moet .

vraag 1 : helpt een knarsplaatje echt ?
vraag 2: is er een manier om mijn geld terug te krijgen ?
als ik ergens iets koop en het bevalt me niet om wat voor een reden dan ook kan ik toch ook het gekochte artikel terug brengen .

bij voorbaat dank voor uw reacties
mvg maxim
alpifresh

als ik ergens iets koop en het bevalt me niet om wat voor een reden dan ook kan ik toch ook het gekochte artikel terug brengen.