TandErosie

Author:
grasje
Posted:
ma, 09/13/2010 - 14:16
Hallo ,

Ik heb al een enige tijd van een tand slijtage van een tand, vermoedelijk is dit tanderosie.
Kan deze tand worden herstel?
en wat zijn de kosten hiervan, mijn ene tand is nu een klein beetje kleiner als de andere en aangezien ik nog jong ben vind ik het zonde van mijn gebit/ :smt006
grasje

denk het bijna wel want er zijn ook nog meer tanden die beginnen, maar me voortand is erg al een stukje er af hoeveel zou ziets kosten?
om te herstellen want me eigen tanden zien er nog heel mooi uit en zou je het laag er weer op kunnen krijgen met de eigen kleur van je tand kunt u mij daar wat meer over vertellen en over de kosten.
ma, 09/13/2010 - 21:39 Permalink
Lieneke

Het kan ook zijn dat je knarst/klemt, het kan ook zijn dat je op pennen of nagels bijt....Om te weten te komen wat het kost, moet je eerst weten om hoeveel tanden het gaat. Dus, ik zou zeggen, kaart het eens aan bij de tandarts en laat eerst eens bekijken wat nu precies de veroorzaker is. De oorzaak moet namelijk eerst worden aangepakt worden voordat je van alles op je tanden laat plakken.
ma, 09/13/2010 - 21:49 Permalink
grasje

Nee juist niet, ik ben helemaal geen knarser, ,maar zal het even laten nakijken.
Ik ben juist heel zuinig met me tanden ik poest max 2 keer per dag.
Daarom snap ik er juist niks van maar ik ga het laten nakijken. :lol:
do, 09/16/2010 - 12:42 Permalink
grasje

Hallo,

Ik heb het na laten kijken, maar de tandarts zegt dat hij er niks aan kan doen tot dat het wat erger word :oops:
Is dat waar of is het mogelijk om er iets op te laten brengen zodat hj niet verder kan of te wel slijten zodat me tand kleiner word :roll:
Ik weet niet wat te doen, maar kunt u mij verder helpen of advies geven er moet toch wel wat aan tre doen zijnn voor dat hij kleiner is dan de andere :(

xxxx
zo, 09/26/2010 - 13:02 Permalink