HELP!!!! Herkent iemand dit????

Author:
linnepin81
Posted:
vr, 09/17/2010 - 12:56
Hallo allemaal,
Afgelopen maandag heb ik een wortelkanaalbehandeling ondergaan. Het eerste gedeelte athans. Over drie weken wordt het afgemaakt.
Tijdens de behandeling is er nagespoeld met een chlooroplossing, maar werd er door de wortelpunt heen gespoten. Dat was duidelijk te voelen. Ik voelde de brandende vloeistof verder door stromen naar omliggende gebieden.
Nu een aantal dagen na de behandeling heb ik erge last van een drukkende pijn achter mijn jukbeen, in de holte die hier achter zit.
Als ik buk, wordt de druk nog groter. Ook komt er bruine en groene viezigheid uit wanneer ik slijm ophaal (sorry voor de onsmakelijke details).
Ook voel ik soms wat borrelen achter in mijn neus, alsof er snot weggevreten wordt. En ik klink alsof ik verkouden ben, wanneer ik praat.
Hebben jullie dit weleens meegemaakt?
Groetjes,
Linda
linnepin81

Ja, dit klinkt aannemelijk. Ik denk dat dat gebeurt is. Ik ben natuurlijk geen tandarts en heb totaal geen idee hoe het daar achter in mijn mond en kaak allemaal in elkaar zit. Maar de klachten die ik nu in die holte heb, lijken me niet normaal.
Wat adviseert u?
vr, 09/17/2010 - 13:48 Permalink