Start wortelkanaal behandeling

Author:
Suzetje
Posted:
zo, 10/03/2010 - 18:42
Hoi allemaal,

Afgelopen woensdag gestart met een wortelkanaalbehandeling. Opzich niet echt iets bijzonders natuurlijk.
Nu heb ik de heletijd ernstige pijn gehad daarna. Dus ben net weer terug van de tandarts. Ditmaal de weekend arts.

Nu komt mijn eigenlijke vraag. Er is een verdoving gebruikt bij het opnieuw schoonmaken van de wortel. Deze is volgens mij verkeerd geprikt. Mijn wang, lip en tong zijn wel verdoofd. Maar ik voel pijn op de plek waar de laatste verdoving erin gegaan is. Dit is inmiddels ruim een uur geleden. Ook klopt de hele linker onderkant als een gek.
Is dit normaal? Ik ga namelijk door de grond van de pijn, maar gelukkig komt er zodirect brufen 600 aan.

Groeten, Suzetje
Suzetje

Nou inmiddels zijn we 2 dagen verder. Gelukkig is de pijn weg. Mag nu potjandori alleen weer terug omdat mn noodvulling aan het lekker is. Kan ik dit eventueel verhalen op de weekendtandarts? Want er zit een scheur in mijn noodvulling en die zit er vrees ik al sinds zondag avond in...

Gr, Suzetje
di, 10/05/2010 - 09:31 Permalink
mecánico para …

Nou inmiddels zijn we 2 dagen verder. Gelukkig is de pijn weg. Mag nu potjandori alleen weer terug omdat mn noodvulling aan het lekker is. Kan ik dit eventueel verhalen op de weekendtandarts? Want er zit een scheur in mijn noodvulling en die zit er vrees ik al sinds zondag avond in...

Gr, Suzetje

NOODvulling, dus die is niet sterk genoeg om lang mee te gaan. Je moet gewoon naar je eigen tandarts gaan en behandeling af laten maken.
di, 10/05/2010 - 11:26 Permalink
Suzetje

Ik weet wat een noodvulling is. Ik weet ook dat ik naar mijn eigen tandarts moet gaan.
Mijn vraag was ook niet wat een noodvulling is.

Mijn vraag is kan ik dat op de tandarts verhalen aangezien ik dus al een scheur in de noodvulling ( die zeker 2 weken mee moet kunnen ipv 2 uur ) heb sinds ik de vulling heb? Ik moet zo direct naar mijn eigen tandarts om nogmaals een noodvulling te laten zetten aangezien alles moet rusten vanwege de heftigheid van de ontsteking.
di, 10/05/2010 - 12:25 Permalink
mecánico para …

De tijdelijke vulling kan misschien wel 2 weken mee, maar als het een enorme ding is zonder houvast......... kan je van een afstand niet zien, maar om iemand die je last heeft verlicht te gaan vertellen dat de tijdelijke vulling van de huistandarts nu stuk is vind ik apart.Kan je eigen tandarts ook verwijten dat ie een tijdelijke vulling heeft gemaakt maar je niet van je klachten heeft af geholpen......Klinkt ook niet redelijk. Gewoon netjes nieuwe tijdelijke vulling maken en over een paarweekjes de wkb afmaken en afsluiten met een mooie meer definitieve oplossing
di, 10/05/2010 - 13:20 Permalink