verst.kies r/onder getrokken en ontstoken geraakt!!!

Author:
postvanikke
Posted:
do, 10/07/2010 - 14:10
Hoi,
Mijn verst.kies rechtsonder is vorige week getrokken......met veel gewrik kwam tie eruit maar er brak 1 wortel af dus moesten ze toch gaan snijden enzo. Gehecht en gaasje erop en naar huis. Had die dag wel pijn maar ja......flink wat ibuprofinnetjes er tegen aan en paracetamollen en daar kon ik de dag net mee doorkomen.....TOT DIE 1E NACHT!!!! :smt010 wat een helse pijnen heb ik gehad zeg, dus die vrijdag mijn eigen tandarts gebeld en verhaal gedaan. Dit komt vaker voor en er is natuurlijk veel gewroet in uw kaak dus tja, neem zoveel mogelijk pijnstillers :cry: daarmee kon ik het doen!!!
Die nacht weer ongelofelijk veel pijn gehad, ondraaglijke pijn alsof ze 1 mes :smt009 in je kaak staken zo naar je oor en af en toe het mes gingen bewegen weet je wel !!!!!!!!Zaterdag de weekendtandarts gebeld en deze zei:'kom maar even langs"die hebben wat etensresten verwijderd en kreeg een speciaal spuitje mee en daarmee kon ik de boel schoonspuiten. Steeds als ik dit deed ging ik door de grond joh, niet normaal. Zondag's de huisartsenpost gebeld voor hogere pijnstillers en kreeg maagtabletjes mee, ik nam zeker 6 ibuprofinnetjes van 400mgr en dan 2 zakjes van 600mgr erbij en 8 stuks paracetamollen en het hielp allemaal NIETS!!!!!!!!! maandag naar mijn eigen tandarts en ze verwijderden de hechtingen en het was wat ontstoken zei de assistente. Dus ik kreeg een antibioticakuurtje :smt006 YES dacht ik...!!! maar heb nu nog steeds veel pijn, de kuur zou toch echt aan moeten gaan slaan dacht ik zo, het is de 3e dag!! Maar vooral doet het zeer wanneer ik de wond/gat schoonspuit pfttt ga door de grond joh!!! Wat is dit???????????????????????????Wie heeft dit ook gehad????
groetjes!!
postvanikke

Hee Elke
Ik zou de tandarts even terugbellen hoor...lijkt een ontsteking te zijn omdat je dat zegt van die vieze smaak in je mond.
Bij mij is die heftige stekende pijnscheuten weg, en ook als ik mijn wond/gat schoonspuit. Alleen zit er onder mijn kaak (dus net onder je kin en dan 1 beetje naar rechts) 1 flinke bobbel en daar doet mijn kaak ook zeer, wat kan dit zijn en gaat dit nog weg?????
vr, 10/08/2010 - 10:25 Permalink