tandvleesrand rood en gezwollen onder 1 tand

Author:
magnolia77
Posted:
za, 10/30/2010 - 19:22
Ik heb een vraag over mijn tandvlees, misschien dat er mensen zijn die mij kunnnen vertellen of ik nog even kan wachten met naar de mondhygienist gaan of dat ik het gelijk moet laten nakijken. Ik kwam er vanochtend achter dat de tandvleesrand onder 1 tand helemaal rood is. Het rode loopt ook naar de onderkant van het tandvlees. Ik heb mijn mondhygienist hier nog niet over gebeld, over anderhalve week heb ik een afspraak, eerder heeft ze ook echt geen plek over of er moet iemand uitvallen. Kun je hier even mee wachten, of wordt het dan alleen maar erger. Ik ben sinds vandaag met paradontax gaan poetsen en heb listerine gekocht. Weet iemand misschien een antwoord hier op. Kan ik nog anderhalve week wachten of richt het dan alleen maar schade aan. Zou het kunnen zijn dit soort problemen te krijgen na het stoppen metr roken. Heb altijd heel veel gerookt en ben nu sinds 6 weken gestopt. Had altijd wel iets ontstoken tandvlees en ga dan ook om de 4 maanden naar de mondhygienist, voorheen rokersaanslag en tandsteen, maar dit heb ik niet eerder gehad. Bij voorbaat bedankt.