Hoi allemaal,
Ik heb eigenlijk een vraag, vandaag zijn 2 verstandskiezen aan de linker kant eruit gehaald.
Nou weet ik dat je de eerste dag niet moet gaan sporten, in mijn geval ook niet slim want het bloeden heeft nog lang aangehouden(blij dat het eindelijk is gestopt).
Maar zou ik morgen avond wel weer gewoon kunnen trainen, aangezien er dan wel ongeveer 24 uur rust tussen heeft gezeten!?
Gr.
Ik heb eigenlijk een vraag, vandaag zijn 2 verstandskiezen aan de linker kant eruit gehaald.
Nou weet ik dat je de eerste dag niet moet gaan sporten, in mijn geval ook niet slim want het bloeden heeft nog lang aangehouden(blij dat het eindelijk is gestopt).
Maar zou ik morgen avond wel weer gewoon kunnen trainen, aangezien er dan wel ongeveer 24 uur rust tussen heeft gezeten!?
Gr.
Re: verstandskies eruit, wanneer weer sporten!?
als je geopereerd bent ga je ook niet meteen sporten en druk doen, ook niet bij een beenwond of wat dan ook.
omdat je er dan meer bij stil staat... is te begrijpen maar een getrokken kies is ook een wond en het werkt precies hetzelfde.
bij alle2 geld; als de wond dicht is een paar dagen rust geven voordat je weer gaat sporten.
een keer een training overslaan is toch niet zo'n ramp? want mocht het wel weer opengaan moet het weer opnieuw genezen en dan ben je verder van huis, want dan mag je alsnog niet sporten.
beterschap;)
Re: verstandskies eruit, wanneer weer sporten!?
Het is inderdaad ook zo ja, maar het komt ook dat het met de pijn eigenlijk best meevalt. Dus ik dacht dan kan ik ook wel weer rustig begnnen met sporten.
Maar dan wacht ik nog wel tot zaterdag :-) en iemand enig idee hoelang het bloeden door kan blijven gaan? de hele middag al een misselijk gevoel van dat bloed.
Groeten! Ik begrijp je…
Ook dit is niet de bedoeling…
24 uur is te weinig. Mijn…
Dank voor uw ervaring