Hoi, hoop dat iemand op dit forum ( tandarts of misschien lotgenoot ) mij kan helpen met mijn probleem. Zal proberen om er geen ellenlang verhaal van te maken daarom puntsgewijs mijn klachten.
- 2 jaar geleden wkb in kies li onder ( 2e van achter ).
- veel napijn gehad.
- kies jaar rustig geweest ( tijdens dat jaar klachten re boven )
- op foto's niets te zien, wkb vlgs ta en kaakchirurg "perfect" uitgevoerd
- geen last met warm en koud
- continue "zeurderige pijn "
- kan alles kauwen met kies maar aanraken met tong of tegen aan duwen is gevoelig
- heb last van bruxisme, heb al splint
- 's nachts nergens last van, slaap gelukkig als de bekende roos
- pijn wordt in loop van de dag heviger
Weet het echt niet meer, ook ta ( een schat !! ) en kaakchirurg worden, denk ik, langzaam gek van mij.
Hoop dat iemand mij hiermee verder kan helpen, iedere suggestie is meer dan welkom.
Alvast bedankt voor het lezen van een toch nog lang verhaal, hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Groetjes megan
- 2 jaar geleden wkb in kies li onder ( 2e van achter ).
- veel napijn gehad.
- kies jaar rustig geweest ( tijdens dat jaar klachten re boven )
- op foto's niets te zien, wkb vlgs ta en kaakchirurg "perfect" uitgevoerd
- geen last met warm en koud
- continue "zeurderige pijn "
- kan alles kauwen met kies maar aanraken met tong of tegen aan duwen is gevoelig
- heb last van bruxisme, heb al splint
- 's nachts nergens last van, slaap gelukkig als de bekende roos
- pijn wordt in loop van de dag heviger
Weet het echt niet meer, ook ta ( een schat !! ) en kaakchirurg worden, denk ik, langzaam gek van mij.
Hoop dat iemand mij hiermee verder kan helpen, iedere suggestie is meer dan welkom.
Alvast bedankt voor het lezen van een toch nog lang verhaal, hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Groetjes megan
Re: Echt wanhopig !
Nog meer gouden tips iemand ?!
Groetjes megan
Helaas zal zonder antagonistisch contact de kies gewoon weer uitgroeien tot er contact is. Dit zal dus alleen maar tijdelijk helpen...als dit al het geval is.
Groetjes megan
Groetjes megan
Blijf hopen op de gouden tip, en hopen dat iemand vergelijkbare klachten heeft en mij kan helpen!
Groetjes megan