hallo
ik wou even wat advies van jullie,
laat ik allereerst ff zeggen dat mijn voormallige tandarst mij uit zijn systeem heeft gegooid en daarom geen eigen tandarts meer heb.
voor 4 week terug heb ik een kies laten trekken die mij veel pijn deed, sindsdien geen last meer gehad tot vorige week zondag.
ik was in italie voor me werk, en was daar een pizza aan het eten. toen kreeg ik opeens heel erg last van de kies, voor de getrokken kies.
het tandvlees is ook pijnlijk.
nu voel ik met me tong, wel een gat aan de achterkand van de kies.
heb vandaag de spoed dienst gebeld, en werd me verteld dat ik 200 contant mee moest nemen, momenteel heb ik dat niet omdat ik net 2 week weer aan het werk ben, en over 2 week pas me eerste loon krijg, dan kan ik pas naar de tandarts. maar dan moet ik wel de eerst komende 2 week door komen met pijn..
daarom wou ik graag advies, wat ik het beste kan gebruiken om die 2 week zonder pijn door te komen??
kan dit een ontstekking zijn? zo ja, hoe krijg ik die het beste weg?
ik hoop op antwoorden, aangezien ik morgen weer naar italie toe moet, en niet graag daar met pijn wil rondlopen
alvast bedankt
ik wou even wat advies van jullie,
laat ik allereerst ff zeggen dat mijn voormallige tandarst mij uit zijn systeem heeft gegooid en daarom geen eigen tandarts meer heb.
voor 4 week terug heb ik een kies laten trekken die mij veel pijn deed, sindsdien geen last meer gehad tot vorige week zondag.
ik was in italie voor me werk, en was daar een pizza aan het eten. toen kreeg ik opeens heel erg last van de kies, voor de getrokken kies.
het tandvlees is ook pijnlijk.
nu voel ik met me tong, wel een gat aan de achterkand van de kies.
heb vandaag de spoed dienst gebeld, en werd me verteld dat ik 200 contant mee moest nemen, momenteel heb ik dat niet omdat ik net 2 week weer aan het werk ben, en over 2 week pas me eerste loon krijg, dan kan ik pas naar de tandarts. maar dan moet ik wel de eerst komende 2 week door komen met pijn..
daarom wou ik graag advies, wat ik het beste kan gebruiken om die 2 week zonder pijn door te komen??
kan dit een ontstekking zijn? zo ja, hoe krijg ik die het beste weg?
ik hoop op antwoorden, aangezien ik morgen weer naar italie toe moet, en niet graag daar met pijn wil rondlopen
alvast bedankt
Re: pijn bij kies
Wat voor pijn is het precies? Pijn bij kauwen, koud of warm, zeurende pijn, wat beïnvloed het, weet je zeker dat het bij die kies vandaan komt?
Pijn kan je over het algemeen goed bestrijden met ibuprofen of paracetamol, maar pijn geeft wel aan dat er iets mis is, een waarschuwing om er iemand naar te laten kijken. Wat was de reden van de tandarts dat hij jou uit het patiëntenbestand heeft gehaald?
bedankt voor je antwoord.
ik weet 100 procent zeker dat het bij die kies vandaan komt, want erachter kan niet, want die kies is vorige maand getrokken. en als ik op het tandvlees druk eronder doet het zeer..
maar het is een zeurende aanhoudende pijn, zeker als ik 's ochtends wakker wordt, dan is die kies heel erg gevoelig en uiterst pijnlijk.
de reden dat ik niet meer bij die tandarts zit, is eigenlijks omdat ik als ik naar hem toe ging voor een behandeling het nooit goed ging, vullingen vielen er zo weer uit.. bleef pijn houden, dus ben een paar keer niet meer heen geweest, en toen heeft ie me er uit gegooid zeg maar.