pijn na trekken hoektand

Author:
marjanne11
Posted:
zo, 11/14/2010 - 20:09
Beste mensen,

Ik had pijn aan een hoektand in de beneden kaak(die was afgebroken) Deze is afgelopen dinsdag getrokken 6 dagen terug dus. Tand was er zo uit het bloede helemaal niet. Toen de verdoving was uitgewerkt begon het gezeur pijn trekkend naar oor steken licht gezwollen. Ik zit aan de antibiotica en slik ibuprofen 400 en paracetamol de pijn komt er echter wel doorheen ook spoel ik met corsodil de pijn neemt wel wat af maar is toch nog aanwezig. Er zit wit spul in de wond en dat zit ook stevig vast (is dit normaal) als ik er iets warms bv thee drink doet het zeer. Weet iemand wat dit is en hoelang dit kan duren en wat ik nog meer kan doen.
Heb hevige angst voor de tandarts ik heb sinds twee jaar echt een fijne die ik zeer vertrouw maar tja die is helaas op verlof!!!!!
Alvast bedankt voor de reactie;s
Jos1957

Hallo allemaal,
Ik heb afgelopen donderdag (het is nu zondag) mijn hoektand links boven laten trekken. Hoewel ik geen held ben bij de tandarts, was het zo gebeurd. Aangezien er bij mij nog nooit een hoektand is getrokken, een vraagje. Pijn heb ik er eigenlijk niet aan, het zeurt een heel klein beetje. Dit wordt in de loop van de middag iets 'erger' en krijg vrijwel gelijk aan de linkerkant van mijn hoofd hoofdpijn. Is dit gewoon? Plus dat mijn linkerwang ietsje opgezwollen is (wat wel minder aan het worden is).
zo, 11/05/2017 - 09:50 Permalink
Jos1957

Als antwoord op door Lieneke

Ik heb een 'plaatje' en daar is de hoektand bij gezet. Wat ik vreemd vind is dat ik dagelijks hoofdpijn heb, soms sluimerend, soms heftig (had ik al toen de hoektand er nog in zat). Nu ben ik ook bekend met migraine en clusterhoofdpijn, dus weet ik niet zeker of die hoofdpijn door die hoektand (en het trekken ervan) komt, of dat het clusterhoofdpijn is (al ben ik daarvan 'gewoon' dat die zich op 'vaste tijden' aandient ....
ma, 11/06/2017 - 14:17 Permalink