Hallo allemaal,
Sinds vorige week maandag erg veel pijn aan mijn onderkaak.
Kon er niet meer van eten, slapen eigenlijk kon ik niks meer van de pijn.
Dinsdag naar de tandarts geweest en die heeft foto's gemaakt en zei dat er een ontsteking
zat. Hij heeft toen in de tand een gaatje geboord zodat de rotzooi eruit kon lopen.
Donderdag terug gegaan en heeft hij de wortel doodgemaakt en alles netjes gesloten. Hij zei wel dat mijn tand een klein beetje losser zat dan de rest maar dat dit vanzelf goed zal komen.
Nu nog steeds pijn maar mijn gezicht is erg opgezwollen, is dit normaal? Mijn kin en een stukje van mijn wang zijn gezwollen en stijf. Het voelt alsof er een flinke bloeduitstorting/blauwe plek zit.
Hoop dat iemand mij kan helpen hiermee.
Alvast bedankt.
Sinds vorige week maandag erg veel pijn aan mijn onderkaak.
Kon er niet meer van eten, slapen eigenlijk kon ik niks meer van de pijn.
Dinsdag naar de tandarts geweest en die heeft foto's gemaakt en zei dat er een ontsteking
zat. Hij heeft toen in de tand een gaatje geboord zodat de rotzooi eruit kon lopen.
Donderdag terug gegaan en heeft hij de wortel doodgemaakt en alles netjes gesloten. Hij zei wel dat mijn tand een klein beetje losser zat dan de rest maar dat dit vanzelf goed zal komen.
Nu nog steeds pijn maar mijn gezicht is erg opgezwollen, is dit normaal? Mijn kin en een stukje van mijn wang zijn gezwollen en stijf. Het voelt alsof er een flinke bloeduitstorting/blauwe plek zit.
Hoop dat iemand mij kan helpen hiermee.
Alvast bedankt.
Re: ontsteking ondertand nu opgezwollen gezicht!
Indien het niet vlot minder gaat worden moet je morgen toch even kontakt opnemen met de tandarts
Het is niet echt beter geworden.Er zit een hele dikke knobbel op het tandvlees van de tand ernaast. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Het doet pijn en het jeukt.
Het is behoorlijk dik zodat praten nogal moeilijk is.
succes
Het lijkt wel of het is opengesprongen, de druk is aanzienlijk minder.
En zit nu al 4 uur zonder pijnstilling!!!! :lol:
Hoop dat het morgen nog steeds zo is en anders zal ik de tandarts weer bellen.
Hartstikke bedankt voor jullie antwoorden.