Tandarts/kaakchirurg kan geen aanwijsbare oorzaak vinden

Author:
jcvalkenburg
Posted:
do, 11/25/2010 - 09:47
Hallo ben nieuw op dit forum. Ik wil graag even mijn verhaal doen, misschien zijn er mensen die dit herkennen?

Ben inimiddels een half jaar geleden bij de tandarts geweest omdat ik last had van de grootste kies linksboven (26??). Tandarts kon op de foto's niets vinden. Ben toen bij de dokter geweest omdat ik vermoede dat het met de bijholtes te maken had. Ik heb toen een antibiotica gehad net voor mijn vakantie. na mijn vakantie is de pijn een tijdje weg geweest. Maar de pijn kwam op een gegeven moment terug. Dus weer naar de doktor. Die heeft een foto laten maken en vervolgens ben ik bij kno arts geweest. Die kon niets vinden en heeft mij weer naar kaakchirurg doorverwezen. Kaakchirurg heeft gekeken en zij dat de vulling te hoog zat??? En dat ik weer naar de tandarts moest voor een wortelkanaalbehandeling. Deze heb ik vervolgens gehad, maar dit heeft niets geholpen. Dus weer terug naar de tandarts. Weer foto's gemaakt. Weer niets te zien. Weer doorverwezen naar de kaakchirurg voor een wortelpuntbehandeling (terwijl er niets te zien was.) Deze wortelpuntbehandeling zou ik gisteren ondergaan. Toen ik daar was, was de kaakchirurg die mij eerde onder behandeling had niet aanwezig. Ik kreeg een andere kaakchirurg, deze heeft nog eens goed gekeken en zegt dat de wortelpuntbehandeling geen enkele zin heeft, omdat er niets te zien is. Hij kan op mijn kies tikken terwijl ik daar niet heel veel pijn aan voel. De kaakchirurg denkt dat het komt doordat mijn kaak overbelast is. en dat ik een plaatje in mijn mond doe.

Maar kan zoiets zoveel pijnklachten geven? Ik heb 1 keer in de week een dag dat ik gewoon niet kan werken van de pijn. Pijnstillers werken dan ook nagenoeg niet. Ziet iemand hier herkenning in?
Sonam

.... het komt me enigszins bekent voor.
Zo'n jaar geleden heb ik ook een WKB en en APEX ondergaan terwijl er op foto nix te zien was....
Uiteindelijk zelfs die kies eruit laten trekken....
Nu zowat een jaar verder loop ik nog steeds bij het centrum voor bijzondere tandheelkunde in Nijmegen....
Ben maar blij dat je die APEX niet hebt laten doen... als ik ergens spijt van heb is het dat wel...
Mij advies is om toch geduld te hebben en zaken niet te over haasten....
Alleen APEX of extractie laten uitvoeren als er duidelijke aanwijzingen zijn!

Sterkte! Volhouden!
do, 11/25/2010 - 10:06 Permalink