Ik heb een implantaat laten plaatsen met botopbouw. (hoektand element 23)
Er is gebruik gemaakt van kunstbot maar helaas heeft het geen resultaat gehad. Het implantaat is wel goed vastgegroeid. Het is nu de bedoeling dat het abutment geplaatst wordt zodat de kroon erop gezet kan worden. Alleen houd ik dan wel een deuk boven de tand omdat daar nog steeds een botdefect zit. Ik vind dit eigenlijk niet zo mooi. Kan hier nog wat aan gedaan worden en zo ja, moet ik deze kosten dan ook betalen. Als alles klaar is heb ik rond de €2500 betaald voor het implantaat met botopbouw (die mislukt is) en kroon. Mij is destijds verteld dat het botdefect wel mee viel en dat het wel op te lossen zou zijn met kunstbot.
Er is gebruik gemaakt van kunstbot maar helaas heeft het geen resultaat gehad. Het implantaat is wel goed vastgegroeid. Het is nu de bedoeling dat het abutment geplaatst wordt zodat de kroon erop gezet kan worden. Alleen houd ik dan wel een deuk boven de tand omdat daar nog steeds een botdefect zit. Ik vind dit eigenlijk niet zo mooi. Kan hier nog wat aan gedaan worden en zo ja, moet ik deze kosten dan ook betalen. Als alles klaar is heb ik rond de €2500 betaald voor het implantaat met botopbouw (die mislukt is) en kroon. Mij is destijds verteld dat het botdefect wel mee viel en dat het wel op te lossen zou zijn met kunstbot.
Re: Botopbouw mislukt
Mijn implantoloog is ziek en pas over een paar maanden gaat hij weer werken. Ik ben nu bij een collega van hem geweest maar moet toch wachten tot hij er zelf weer is. Als ik lach zou je het in principe niet zien, maar de tand die nog geplaatst moet worden zal volgens mij nooit goed kunnen aansluiten op het tandvlees.Ik heb al wel gelezen dat er bot uit je kaak of kin gehaald kan worden, maar vraag mij af of ik voor zo'n ingreep niet bij de kaakchirurg moet zijn.
succes
Dan heb ik nog 1 vraag betreffende het weghalen van het bot uit de kin.
Hoe wordt dit weggehaald?