Hallo iedereen,
ik heb sinds 3 dagen al kiespijn. Het is een zeurende pijn, maar het wordt niet erger bij warm/koud eten of druk.
De pijn zit in de twee achterste kiezen links onder. maar om de 10 minuten springt de pijn over naar links boven. Aan de rechter kant heb ik geen klachten.
Ik ben echt 3 weken geleden nog naar de tandarts geweest en met deze kiezen was niets aan de hand. Een gaatje ontstaat toch niet zo snel?! Ik heb zelf ook nog even naar de kiezen gekeken en ze zien er prima uit. Geen donkere plekken ofzo.
Asperines helpen nauwelijks. Ik heb nu wel Elmex Sensetive gekocht. Kijken of dat werkt.
Mijn moeder dacht dat het misschien een kaakonststeking was, maar is dat niet wat overdreven?
Iemand een idee? Het is echt storend :smt010
Alvast bedankt! Suzan (16)
ik heb sinds 3 dagen al kiespijn. Het is een zeurende pijn, maar het wordt niet erger bij warm/koud eten of druk.
De pijn zit in de twee achterste kiezen links onder. maar om de 10 minuten springt de pijn over naar links boven. Aan de rechter kant heb ik geen klachten.
Ik ben echt 3 weken geleden nog naar de tandarts geweest en met deze kiezen was niets aan de hand. Een gaatje ontstaat toch niet zo snel?! Ik heb zelf ook nog even naar de kiezen gekeken en ze zien er prima uit. Geen donkere plekken ofzo.
Asperines helpen nauwelijks. Ik heb nu wel Elmex Sensetive gekocht. Kijken of dat werkt.
Mijn moeder dacht dat het misschien een kaakonststeking was, maar is dat niet wat overdreven?
Iemand een idee? Het is echt storend :smt010
Alvast bedankt! Suzan (16)
Re: Kaakonsteking?!
Zouden het je verstandskiezen kunnen zijn?
Nee de tandarts heeft geen foto's gemaakt, dat doet hij eigenlijk nooit.
De ortho deed het wel altijd, maar dat is alweer een tijdje geleden.
en verstandskiezen heb ik alleen nog in m'n bovenkaak.
Dat zou dus geen verklaring zijn aangezien in boven EN onder pijn heb.
Kiespijn kan 'uitstralen' naar andere delen van de mond, of zelfs verder, dus dat zou de verspringende pijn kunnen verklaren. Als de pijn aan blijft houden, of erger wordt, even een afspraak maken met de tandarts.
Ik ga even kijken of het morgen nog zo is en anders ga ik even langs de tandarts.
bedankt iedereen!