nog altijd kleine ontsteking na apex

Author:
g1975
Posted:
ma, 11/29/2010 - 11:06
Hallo

Ik heb in juli een apex gehad, nu zit er nog altijd een kleine ontsteking heeft de tandarts gezien afgelopen week, volgens hem gaat dit vanzelf over. Ik merkte idd dat de kies gevoelig bleef, maar niet pijnlijk.
Hoe lang heeft dit nodig om te genezen en is het normaal?

Wat kan ik het beste doen om mijn weerstand te verhogen ( behalve gezond eten en genoeg bewegen), heb nl begrepen dat de weerstand heel veel te maken heeft met ontstekingen in tanden en kiezen.

Groetjes
TeddyTand

Hallo

Ik heb in juli een apex gehad, nu zit er nog altijd een kleine ontsteking heeft de tandarts gezien afgelopen week, volgens hem gaat dit vanzelf over. Ik merkte idd dat de kies gevoelig bleef, maar niet pijnlijk.
Hoe lang heeft dit nodig om te genezen en is het normaal?

Wat kan ik het beste doen om mijn weerstand te verhogen ( behalve gezond eten en genoeg bewegen), heb nl begrepen dat de weerstand heel veel te maken heeft met ontstekingen in tanden en kiezen.

Groetjes

Niet te laat naar bed
Sporten en andere beweging
Gevarieerd eten, vezelrijk en niet te vet
Niet roken
ma, 11/29/2010 - 12:03 Permalink
g1975

roken doe ik gelukkig niet, heb al maanden niet meer gedronken, probeer gezond te eten, maar slaap tja, wat eerder naar bed zou niet slecht zijn :smt002

sporten doe ik niet, ik heb een hond en wandel 2x per dag een flink stuk en doe uiteraard ook af en toe aan andere beweging :smt005
ma, 11/29/2010 - 12:18 Permalink