Verstandskies getrokken, blijft bloeden

Author:
Brammos
Posted:
zo, 11/28/2010 - 20:01
Beste,

Afgelopen woensdag is mijn verstandskies rechtsboven getrokken. Volgens de tandarts een 'gecompliceerde extractie' omdat de kies erg schuin zat. Hij heeft dit gedaan en vertelde daarna dat ik 2 weken mijn neus niet mocht snuiten omdat er ene opening tussen neusholte en kaak was ontstaan (of iets in die richting..)...

Hoe dan ook, antibioticakuur voor een week meegehad, gaasje op kies, en weer weg.

Kreeg die avond heel veel last en wang zwol op als een ballon. Amper geslapen 's nachts dus weer terug naar tandarts volgende ochtend. Die leek niet echt bezorgd en heeft me een recept meegegeven voor 600mg ibuprofen..

Deze helpen op zich aardig, al slaap ik 's nachts tot op heden niet erg lekker door de pijn. De zwelling is op dit moment zo goed als weg, maar mijn vraag is:

Ik heb nog steeds bloed bij mijn speeksel zitten, is dit iets waar ik me zorgen over moet maken gezien het feit dat woensdagmiddag alles al getrokken en gehecht is? Hoop dat jullie me dit kunnen vertellen zodat ik tandarts niet onnodig hoef te storen..