kiezen overkronen voor hoogte gevolgen

Author:
houbenkicken
Posted:
zo, 12/12/2010 - 23:24
Volgens de DIR meting moeten mijn kronen langer worden, maar dit houd in dat de tanden aan de andere kant overkroont moeten worden om de goede hoogte te creëren.Een paar zijn oude kronen en is voor mij geen probleem, maar er moeten ook twee goede tanden afgeslepen worden voor de goede hoogte te maken met kronen.
gevolg< dat mijn voorste snijtanden niet meer op elkaar komen, en een duur grapje en wat is het risico van kaken uit elkaar zetten .
Doe ik het niet heb ik aan de linker kant oorsuizen en oorpijn.
Mijn vraag, kan dit van stress in de kaak komen en ik heb gehoord dat je door stress de buis van Eustatius afsluit waardoor zich vocht kan ophopen achter het trommelvlies wat het fluiten kan veroorzaken. Een paar dagen met gesneden uien naar bed helpt.
Wie weet de risico's van het verhogen van de beet
houben1111@gmail.com
Basset

titinus> gefluit in het oor veroorzaakt door overspanning in bepaalde kleine kauwspieren = de pijnprikkel die dit geeft kan overspringen op deze van de gehoorzenuw en vertaald worden door de hersenen als een fluittoon *kaak waarschijnlijk iets te ver naar voren bij dichtbijten tgv dwangbeet
di, 12/14/2010 - 16:25 Permalink
houbenkicken

Oorsuizen en fluiten is bij mij weggegaan door het rekken van mijn onderkaak door fysiotherapie. Het bleek door spanningen ontstaan waardoor ik mijn kaakspieren verkrampte. Problemen op werkgebied en langdurig sleutelen aan mijn tanden. Ik dacht dat het probleem bij de tanden zat maar het was echter puur spanningsklachten.
Door ontspanning, niet werken en rekoefeningen verdwijnt het geluid.
di, 01/04/2011 - 23:38 Permalink