o jee!!

Author:
marjon71
Posted:
do, 12/16/2010 - 17:06
ik ben heel bang voor de tandarts......... ben er al een paar jaar niet meer geweest! sterker nog, ik heb helemaal geen tandarts.
dat is al die tijd heel goed gegaan, maar............

wij gaan aanstaande maandag een midweekje lekker weg en sinds een paar dagen voel ik een zenuwontsteking opkomen........... inmiddels ben ik al bezig met ibuprofen i.c.m. paracetamol en dat gaat aardig goed..... omdat ik in de zorg werk, kan ik gemakkelijk bij antibiotica kuren komen.......... vanavond ga ik voor 4 nachten de nachtdienst in en ben van plan om een amoxicilinekuur te pakken. het idee om nu, zo onverwachts, naar een onbekende tandarts te gaan..........

mijn gezin weet niets van mijn kiespijn................ weet iemand of een 7 daags kuurtje amoxiciline de ontsteking aanpakt?

ik schaam me werkelijk dood, maar ben zooooooo bang dat de pijn straks niet meer te harden is........... al is het maar een tijdelijke oplossing...........
Dilly

Beste Marjon,

Bel een tandarts bij je in de buurt en vraag of je daar terecht kunt.

Ik weet wat het is om bang te zijn, en om je te schamen voor die angst, en voor het feit dat je al lange tijd niet meer bij een tandarts bent geweest. Maar als je echt pijn krijgt, is de enige goed oplossing om toch echt naar de tandarts te gaan.

Dan ga je toch ook met een veel fijner gevoel weg, maandag, en de kerst tegemoet?

Succes!
do, 12/16/2010 - 17:19 Permalink
Snowman

Beste Marjon, ga toch naar de tandarts toe, vertel hem/haar dat je bang bent.
Er gaat volgens mij niemand vrolijk naar de tandarts toe, en de pijn kan ondragelijk worden
als je een ontsteking hebt, waarom pijn moeten hebben als het niet nodig is.
do, 12/16/2010 - 19:04 Permalink
alpifresh

Hoe langer je wacht, hoe langer je bang bent. Zou het niet fijn zijn wanneer je het allemaal achter de rug had? Geen pijn, geen angst, en weer gewoon door met je leven?

1/ Prik een datum in je agenda waarop jij wilt dat het voorbij is.