Lichte kiespijn, wat is het?

Author:
CarolaK
Posted:
ma, 12/06/2010 - 16:33
Even mijn verhaal. Sinds een jaar problemen met achterste kies rechtsboven. Bleek een gaatje te zitten, deze is gevuld. Diep gat, waardoor vulling tegen zenuw aan zou liggen. Daar had ik dus last van. Gat weer uitgeboord en opnieuw gevuld met tussenlaagje om zenuw te beschermen. De pijn is sindsdien (half jaar geleden) stukken minder. Kon ervoor haast niet kauwen op iets hards en erg gevoelig met kou.
Maar toch blijft het niet helemaal lekker zitten. Met (ijs)koude dranken of lucht nog gevoelig. Kauwen gaat wel goed. Licht zeurend gevoel, niet elke dag overigens. Wel opvallend, als ik flos, is dat de enige plek waar een vieze geur vanaf komt (sorry hoor). Dat heb ik niet bij de rest van mijn tanden en kiezen.
De tandarts weet het ondertussen niet meer. Op de foto is niets bijzonders te zien. Er is overigens best mee te leven, maar ergens ben ik toch bang dat het niet goed zit. Iemand advies of herkenning?
Diaan66

Hoi

ik heb een soortgelijk probleem,s morgens gaat het eigenlijk wel(draag splint s nachts) en in de loop van de dag begint het "gevoelig"te worden.Heb niet heel veel vertrouwen in mn tandarts en ben ook enorm bang.Ga volgende week verhuizen maar heb as dinsdag een afspraak bij de tandarts.Ik heb zoiets van; maak maar een foto en als er geen ontsteking zit vind ik het wel goed.leer er dan wel mee leven of in mn nw woonplaats naar een tandarts.pfffff
wat een gedoe hé!!

Succes en sterkte
zo, 12/19/2010 - 19:20 Permalink