afgebroken tand

Author:
19 gast
Posted:
ma, 12/20/2010 - 17:19
hallo , ik heb vandaag een diamandboormachine die wegsloeg tegen mijn 2 voorste tanden gehad , ik ben daarjuist bij een tandarts geweest die weinig tijd had en mij er gewoon heeft tussen genomen .Hij heeft met een blazer op mijn tanden die afgebroken waren geblazen , en zei toen dat mijn zenuwen nog actief waren wat positief is , hij heeft er verlopig een laagje bescherming opgelegd , dus mijn tanden zijn nog steeds niet gemaakt. en zei je kan maar 15 january terug komen om deze te laten maken . kan dit sneller bv morgen al bij een andere tandarts of moet die tand eerst nog bekomen van de slag ofzo of die zenuw , graag had ik snel iets geweten , want zo de feestdagen ingaan is niet leuk
groetjes
Spiegeltje

Ik begrijp dat je geen eigen (huis)tandarts hebt? Zomaar iemand vinden die dit morgen even doet, of zelfs voor de kerst, zal, denk ik, niet meevallen. Het is namelijk geen echte spoed, anders had de tandarts je ook niet pas laten terugkomen op 15 januari. Tandartsen hebben het vaak ook drukker aan het eind van het jaar. Maar als er verder geen bijzonderheden zijn is er eigenlijk geen reden om er mee te wachten, dus misschien als je geluk hebt...... :D
ma, 12/20/2010 - 17:34 Permalink
Spiegeltje

Wat noem je lang? Ik weet het niet precies, maar zo'n 20-30 minuten per tand is denk ik wel een redelijke schatting. Vergelijk het met een grote witte vulling. Het hangt natuurlijk ook af van de tandarts.
ma, 12/20/2010 - 20:10 Permalink