menzis tandverzorgd 4 2011 laatste kans?

Author:
Prez
Posted:
ma, 12/20/2010 - 21:54
Ik heb telefonisch nagevraagd bij Menzis over Tandverzorgd 4 voor 2011. Gebeld met de Menzis OverstapCoach (een callcenter?). De medewerker liet doorschemeren dat Tandverzorgd 4 in de toekomst gaat verdwijnen, maar nog wel mogelijk in 2011. Mogelijk laatste kans dus voor dure behandelingen in deze luxe verzekering!!!! Pak dus je kans nu het nog kan.
Prez

Ik zie het ook als een vorm van afbetaling, omdat ik het bedrag van over de 2000 euro nooit in een keer kan betalen. Ik heb flink geGoogled en volgens mij is Menzis de enige zonder acceptatievoorwaarden, die bovendien 1500 euro vergoed. Met 70% in een keer ben ik mijn maximum al kwijt voor het implantaat. Maar het levert me voldoende winst op. Risico is wel dat je dan alle andere behandelingen rest van het jaar moet betalen. Dus eigenlijk ben je dan niet meer verzekerd. Iemand misschien nog een andere optie zonder acceptatie en bv zonder maximumtotaal en dan bv 40 of 50% van de behandelingen vergoed, zodat je de rest van het jaar toch nog verzekerd bent?
di, 12/21/2010 - 12:23 Permalink
Spiegeltje

Overigens heeft Menzis per 1 januari 2011 in de algemene voorwaarden bepaald dat de verzekering kan worden opgezegd, althans als wordt besloten 'deze van de markt te halen'. Het is onduidelijk of dit ook lopende het verzekeringsjaar kan, dat hoop ik van niet.

Hoe dat bij andere verzekeraars zit, weet ik niet.

Bron: http://www.menzis.nl/web/Verzekeringen/Zorgverzekeringen/RechtstreeksBi…
di, 12/21/2010 - 16:15 Permalink